Cine are ambalaje lipsite de imaginație vinde mai puțin
Ambalajul „cosmetizat” determină o treime dintre clienții digitali să returneze produsul
Ambalajele „cosmetizate” determină o treime dintre clienții digitali să returneze produsul
Este concluzia unui studiu efectuat în această vară de Esko împreună cu Pantone, X-Rite și AVT („Ambalajul și cumpărătorul digital”) citat de pack.ro. Ambalajul are rolul unui brânci vizual într-un hipermarket. Trebuie să atragă atenția, să impresioneze plăcut, poate chiar să șocheze puțin. Cine are ambalaje lipsite de imaginație vinde mai puțin. Reversul medaliei este de asemenea adevărat ‒ cine are fotografii cu ambalaje mai frumoase decât în realitate este sancționat de cumpărătorii care au văzut produsul doar pe site-ul retailerului.
Conform studiului citat, 33% dintre cumpărători au recunoscut confortul ca principal motiv pentru cumpărăturile online, în timp ce 43% dintre respondenți spun că obțin un preț mai bun online. De remarcat faptul că 34% dintre cumpărătorii participanți la studiu au spus că returnează un produs cumpărat online din cauza ambalajului.
Motivele ar fi că aproape jumătate dintre aceștia se așteaptă ca produsul primit să arate precum imaginea din magazinul virtual sau că produsele primite li s-au părut contrafăcute ori greșite datorită acelorași neconcordanțe (26%). Experiențele online și offline trebuie să se oglindească reciproc, deoarece cumpărătorii nu se așteaptă la compromisuri din partea brandurilor, arată autorii studiului. Fie că achiziționează produse de pe internet sau iau un articol de pe raftul unui magazin, ambalajul și experiența ar trebui să fie aceleași.
Cu informațiile obținute privind asteptările clientilor, managerii de marketing și brand, profesioniștii din domeniul ambalajelor și liderii din tehnologie pot optimiza, dezvolta și conecta mai bine ambalajele prin intermediul platformelor tehnologice, utilizându-le ca pe un factor de stimulare a inovării produselor, de îmbogățire a experiențelor oferite de branduri.
Comentariile sunt închise