ACDBR lansează conceptul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA”
Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR) lansează conceptul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA”, prin care vrea să unească mediul de afaceri românesc și consumatorii sub un acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia țării.
“Este important ca antreprenorii români să își asume rolul de vector al națiunii, consumatorii să aleagă românește, iar statul să gândească și să acționeze în contextul actual în interes național. Cu ajutorul acestei inițiative, ACDBR dorește susținerea economiei României, a securității alimentare a cetățenilor noștri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară și economică, globală”, se arată într-un comunicat al asociațíei.
Reprezentanții ACDBR susțin că este vital ca toți românii să conștientizeze importanța consumului de produse și de servicii autohtone, necesitatea câștigării independenței economice a României și acordarea șansei companiilor românești de a rezista acum, de a-și menține angajații și de a trece cu toții cu bine peste această criză.
“Cu un ton precaut, însă profund ancorat în realitatea globală, venim în fața statului și a românilor cu proiectul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA” dorind ca România să conștientizeze faptul că există posibilitatea ca, după încheierea pandemiei, relansarea economică să nu fie imediată, ceea ce va genera o constantă presiune socio – economică asupra tuturor românilor.
Anticipăm o competiție acerbă în interiorul Uniunii Europene, dar și pe plan mondial, în dorința naturală de a recupera economic, de a ocupa piețe și de a crește nivelul propriu de trai”, se precizează în comunicat.
ACDBR invită toate asociațiile profesionale, patronale, ale producătorilor, sindicatele și reprezentanții autorităților publice locale și centrale să se alăture acestei inițiative deschise cu dorința de a schimba din temelii felul în care românii se raportează la conceptul “FĂCUT ÎN ȚARA MEA”.
Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România reprezintă “distribuția tradițională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa și în piața magazinelor de proximitate/retaileri independenți.
vezi și…
Mega Image reduce preţurile la legumele din programul Gusturi Româneşti
Comentariile sunt închise