Vinarte lansează prima aplicație AR din industria vinurilor

Crama Vinarte împreună cu Crama Bolovanu și Crama Stărmina, cu o experiență de peste 20 de ani pe piața vinurilor lansează prima aplicație mobilă Vinarte, astfel făcând primul pas către Realitatea Augmentată din industria vinurilor.

Digitalizarea comunicării brandurilor din portofoliu, având un focus pe Realitatea Augmentată și reconstrucția platformei online cu accent pe magazinul online, reprezintă o consecință a înțelegerii noilor obiceiuri de consum din anul precedent.

Situația generată de restricțiile impuse a influențat și modificat mult capacitatea companiilor producătoare de vin de a interacționa cu consumatorii, industria HoReCa și cea de evenimente fiind cele care ofereau în trecut experiențele cele mai complexe prin degustările oferite. Retailul modern, prin diverse acțiuni întreprinse, a făcut eforturi de a păstra apropierea de consumatori în această perioadă, bineînteles ținând cont de diferențele de abordare dintre cele două canale de vânzare și aplicând măsurile de siguranță sanitară.

În urma analizei dinamicii obiceiurilor de consum, Vinarte a decis să se alinieze cu prezența consumatorilor săi și să facă astfel un upgrade în comunicarea cu aceștia.

“Reorientarea către canale noi de vânzare sau adaptarea produselor din portofoliu pentru noi canale este un proces destul de greu și nu se poate petrece de pe o zi pe alta, mai ales în cazul unui produs cu puternice atribute senzoriale, care are nevoie de sesiuni de degustări și evenimente. Cu toate acestea, în jumătate de an, echipa Vinarte a reușit să stabilească noi parteneriate cu magazine online, să-și construiască propriul shop online, chiar dacă logistica pentru implementare a fost o imensă provocare. În plus, ne-am concentrat pe elemente de comunicare noi, moderne, din zona de Augmented Reality, încercând să substituim într-un limbaj modern atributele subtile ale vinurilor noastre. Este ca și cum mutăm petrecerile din offline în online, adaptându-ne la noua realitate”, a declarat Rodica Căpățână, director general Vinarte.

Pentru anul 2021, Vinarte își propune să acorde o atenție sporită canalelor de comunicare digitală, încercând să transmită consumatorilor într-un mod virtual, prin intermediul AR, caracteristici ale vinurilor, modalități de asociere culinară, sugestii de servire, precum și povești ale personajului principal care guvernează Crama Vinarte.

Continuarea articolului pe RevistaProgresiv.ro

Editat de Ana Daniela Eftimie


Vezi și…Agricultura în Dolj: cereale, struguri și livezi

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim