Angeline Cake Boutique, investiţie de 70.000 de euro
Angeline Cake Boutique, atelierul de cofetărie artizanală fondat în anul 2017, în București, de soții Andreea și Marius Simion a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 1,7 milioane de lei, iar până la finele anului Cake Shop-ul estimează să ajungă la 4 magazine.
Andreea Simion, co-owner Angeline Cake Boutique, a declarat: “Abia aşteptăm să îi primim pe clienţii din nordul capitalei în noua noastră casă, amplasată într-o zonă atât de frumoasă pentru plimbări şi savurat deserturi, şi amenajată în stil scandinav, de o eleganţă simplă şi modernă. Am ales acest tip de design minimalist tocmai pentru a putea pune şi mai bine în evidenţă produsele noastre”.
Noua locație are o suprafață de 80 mp, mai generoasă decât a primului magazin Angeline Cake Boutique. La acesta se adaugă și terasa încălzită, construită astfel încât să ofere pasionaților de dulce un ambient intim, confortabil și instagramabil. Pe lângă produsele deja consacrate în topul preferințelor lor(prăjituri, torturi, pasteis de nata, New York Rolls), clienții Angeline Cake Boutique vor descoperi delicii noi în vitrinele locației din Aviatorilor: croissante și sandvișuri din croissante, care vor fi disponibile din a doua jumatate a lunii martie.
„Odată cu succesul pe care New York Rolls l-a avut – și de care încă se bucură, deși au trecut câteva săptămâni de la lansare – ne-am decis să explorăm mai mult zona de patiserie. Astfel, putem să oferim publicului o gamă mai diversă de produse sărate, fie pentru o simplă gustare, cum sunt croissantele, fie pentru o masă mai consistentă: de exemplu, un mic-dejun cu sandvișuri și cafea sau ceai”, explică Marius Simion, co-owner Angeline Cake Boutique.
Sursă: Wallstreet
Editor: Carmen Munteanu
Comentariile sunt închise