Hell Energy investiție de 18 milioane de euro în România

Producătorul de băuturi energizante Hell Energy a inaugurat noul depozit logistic din Ungheni. Investiția se ridică la 18 milioane de euro

Compania HELL ENERGY își dezvoltă activitatea pe piața din România, unde este lider pe piața de băuturi energizante, cu o cotă de piață de peste 49,1% și o distribuție numerică de 85%. Pentru a-și extinde capacitatea de distribuție și pentru a eficientiza comenzile, producătorul a construit un nou depozit logistic. Această investiție face parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală.

„După 17 ani de activitate pe piața locală, a venit momentul să ne extindem și să eficientizăm capacitatea de depozitare și distribuție, dar suntem fericiți și să avem propriul sediu pentru echipa locală. În decursul acestor ani de activitate am devenit și ne-am păstrat poziția de lider pe piața de băuturi energizante din România, iar în perioada viitoare ne pregătim pentru extinderea produselor din gamele HELL ICE COFFEE și XIXO pe piața din România și ne propunem ca și pe aceste categorii să atingem, în curând, performanțele pe care le avem cu gama de băuturi energizante HELL ENERGY” a declarat Micșunica Pelaghie, director național HELL ENERGY România.

Reprezentanții HELL ENERGY au anunțat că noul depozit logistic va avea o capacitate de stocare de 12.500 de paleți și va fi folosit pentru livrarea produselor către aproape 200 de parteneri-distribuitori din întreaga țară. Proiectul a inclus construirea unei clădiri de birouri cu o suprafață de 3.800 de metri pătrați și a unei hale de depozitare de 10.000 de metri pătrați.

În 2022, HELL ENERGY a raportat o creștere cu 20% a volumului de vânzări față de anul anterior, pentru întregul portofoliu de produse, care include brandurile HELL ENERGY, Swiss Laboratory, XIXO și HELL ICE COFFEE. Pe piața din România, activitatea HELL ENERGY a generat o cifră de afaceri de 64 milioane de euro în 2022.

HELL ENERGY este un brand de larg consum la nivel global, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia. Fondată în 2006 ca o afacere de familie, HELL ENERGY încă operează sub același patronat. În prezent, brandul se regăsește în peste 50 de țări din toată lumea și își produce singur ambalajele în propria fabrică de aluminiu, începând din 2017. În 2019, compania a lansat o nouă categorie de produse pe bază de cafea și lapte, HELL ICE COFFEE.

Sursă: Forbes.ro

Editor: Daniel Goci


Comentariile sunt închise