BOSCO – Gourmet Nest, cel mai nou restaurant deschis în Nordul Capitalei

Investiție de 2 milioane de euro într-un nou restaurant premium deschis recent în zona de nord a Bucureştiului: BOSCO – Gourmet Nest, un proiect care are în spate o echipă de top, cu experienţă internaţională.

Meniul restaurantului este sezonier şi propune preparate din bucătăria europeană, cu influenţe nordice, dezvoltate cu produse locale, care poartă semnătura Executive Chef-ului Andrey Korobyak.

Restaurantul are 96 de locuri în interior, o terasă de 60 de locuri, o seră, o bucătărie deschisă şi o vinotecă cu control al aerului şi umidităţii în care se află o colecţie impresionantă de vinuri din regiunile viticole celebre ale lumii, selectate de somelierul locaţiei.

Echipă internațională

Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO – Gourmet Nest, este din Estonia şi a lucrat în restaurante prestigioase din lume, inclusiv în şase locaţii cu stele Michelin. Meniul creat împreună cu Head Chef-ul Eduard Kisseljov propune preparate din bucătăria europeană, cu influenţe nordice, bazate preponderent pe produse locale.

Antreprenorul Victor Grosu, cu o experiență de mai bine de 20 de ani de activitate în segmentul ospitalităţii ca arhitect, designer de interior şi consultant, este cel care a fondat brandul Gynda Gourmet odată cu dezvoltarea restaurantului BOSCO – Gourmet Nest, proiect demarat în vara anului 2023.

La rândul lui, co-fondatorul companiei, Serghei Grigor, este un antreprenor şi expert HoReCa cu peste 20 de ani de activitate, perioadă în care a gestionat investiţii de peste 28 de milioane de euro.

CEO-ul Gynda Group, Radu Vona, are 19 ani de experienţă în industrie, ca antreprenor şi consultant, şi vine cu o perspectivă unică în ecosistemul ospitalităţii.

 “Am fondat Gynda Gourmet din dorinţa de a crea restaurante care să ofere garanţia unor experienţe culinare memorabile. Ne propunem ca locaţiile în care ne implicăm să înglobeze toate componentele (gastronomie, servicii, design interior, atmosferă, poveste) într-un concept unitar, controlat de noi de la A la Z. De aceea, motto-ul pe care l-am ales este Behind the Truly Memorable Hospitality Experiences”, a declarat Victor Grosu.

Grupul Gynda Gourmet îşi doreşte să devină partenerul de încredere al investitorilor HoReCa şi să creeze un standard al experienţelor de ospitalitate, aliniat la normele globale.

“Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi. Sunt puţine exemple de locaţii la noi, din păcate, care şi-au păstrat promisiunile cu care s-au lansat în urmă cu câţiva ani, fie că e vorba de gustul mâncării, fie de ospitalitate şi servicii”, este de părere fondatorul Gynda Gourmet.

În prezent, grupul are în dezvoltare proiecte din România cu specific comfort food, asiatic, latino-american, o franciză bio şi un food court. Valoarea estimată totală a investiţiilor în proiectele în curs de desfăşurare este de 20 de milioane de euro.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

Comentariile sunt închise