Lacto Bar, conceptul comunist de lactate, sub umbrela 5 to go

Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go, a anunțat intenția de a reînvia conceptul Lacto Bar din perioada comunistă.
Lacto Bar a fost un brand emblematic în România, apărut în anii ’60, care a dominat marile orașe ale țării timp de câteva decenii. Produsele sale, așa cum sugerează și numele, erau bazate pe lactate, precum lapte, lapte bătut, iaurt și chefir. În plus, ofertele includeau preparate tipice pentru mic dejun sau brunch, cum ar fi omletă, ouă ochiuri, crenvurști cu muștar, mămăligă cu brânză și smântână, iaurt, sana, orez sau griș cu lapte. În meniul Lacto Bar se regăseau și produse de patiserie, precum cornuri, dar și feluri de mâncare ca salată boeuf sau cartofi franțuzești. Conceptul funcționa pe principiu de autoservire, produsele fiind servite pe mese înalte, fără scaune. După 1989, brandul a dispărut, iar încercările ulterioare de a-l readuce pe piață nu au avut prea mult succes.

 

Radu Savopol vrea acum să aducă Lacto Bar înapoi, sub forma unui spin-off al rețelei 5 to go. Savopol a preluat brandul de la Raul Ciurtin, cel care a dezvoltat marca Albalact și a vândut-o către Lactalis. Fondatorul 5 to go a explicat că ideea de a înființa locații axate pe produse lactate îi venise de mult timp și că, după ce a realizat că brandul Lacto Bar îi aparține lui Ciurtin, a decis să îl contacteze. „Am fost surprins de cât de deschis și amabil a fost Raul. A fost o experiență rară în afaceri și nu voi uita niciodată discuțiile noastre. Îi mulțumesc pentru că mi-a cedat brandul fără pretenții și i-am promis că voi face tot posibilul să îl relansez corect!”, a spus Savopol pe LinkedIn.

Astfel, Radu Savopol pregătește deschiderea unor locații Lacto Bar by 5 to go, în colaborare cu parteneri din domeniul lactatelor și food service.

Sursa:  Economedia

Editor: Lucia Țanțuc


 

Comentariile sunt închise