Influențe care vor modela segmente ale alimentației publice în 2025 și nu numai
Industria HoReCa si cele adiacente acesteia sunt nevoite să se adapteze nu doar noilor așteptări ale consumatorilor, ci și presiunilor economice și progreselor tehnologice rapide.
Accentul nu se mai pune exclusiv pe calitatea bucătăriei cănd nu vorbim de unități care se bazează pe zona tradițională, aș completa aici; acum, succesul depinde de cât de eficient inovează, se diversifică și îndeplinesc cerințele de confort, viteză și accesibilitate restaurantele. De la îmbunătățirile și automatizarea drive-thru până la ora estimată de sosire (ETA) bazată pe inteligență artificială și platformele digitale, strategiile pe care restaurantele le adoptă astăzi pregătesc terenul pentru creșterea și reziliența viitoare.
Generația Z, care reprezentată de peste 20% din intreaga populație , remodelează industria fast-food-ului cu preferințele lor distincte. Aceștia apreciază vizitele frecvente, personalizarea și opțiunile unice.
Pentru a câștiga loialitatea Generației Z, brandurile de top investesc si generează, pornind de la inovatii pe zona digitală, în trend, meniuri combinate și oferă continuu promoții personalizate/ personalizabile. Comenzile/ livrarea digital au devenit, de asemenea, vitale, deoarece brandurile optimizează drive-thru-urile și utilizează analiza datelor pentru a adapta marketingul și ofertele de meniu la această categorie demografică influentă.
Lipsa de personal, schimbările legislative si instabilitatea economică, îngreunează acest transfer de tehnologie însă imbrătisarea AI va continua să joace un rol esențial în abordarea deficitului de forță de muncă și în controlul costurilor operaționale pe fondul creșterii salariilor.
Scurte concluzii la acest flux puternic de informatii, la necesitatea de a schimba/ inova, determină investitorii sa fie precauti inainte de a investi si totodata ar trebui să se întrebe:
– Sunt managerii noștri pregătiți să utilizeze datele în timp real?
– Înțeleg angajații cum automatizarea le va redefini rolurile?
Începerea cu inițiative pilot și valorificarea resurselor existente, cum ar fi aplicațiile mobile, datele despre comenzile online și informațiile despre clienți, poate ajuta la alinierea investițiilor în tehnologie cu așteptările în continuă evoluție ale consumatorilor.
Pentru cei care doresc să inoveze, oportunitățile sunt imense. Adoptarea tehnologiilor bazate pe inteligență artificială, extinderea platformelor digitale și diversificarea prin intermediul unor modele de afaceri cu mai multe “cratime” pot ajuta restaurantele să creeze experiențe excepționale și să atragă noi segmente demografice.
Sursa: Forbes
Editor – Grigore Lucian
Comentariile sunt închise