FoodBiz întreabă, Lancom Distribution răspunde
"Tot mai mulți tineri își îndreaptă interesul către micile afaceri din zona HoReCa..."
Cu o cifră de afaceri de 19,837,475 lei, în 2017, și o experiență de 11 ani în importul și comercializarea de accesorii și echipamente pentru hoteluri, restaurante, baruri și catering, compania Lancom Distribution se pozitionează ca fiind unul dintre furnizorii importanți din domeniul HoReCa.
FoodBiz a stat de vrobă cu Adelina Stăncioiu – specialist marketing Lancom Distribution.
FoodBiz: Cum se dezvoltă industria din care faceți parte?
Adelina Stancioiu (AS): Industria HoReCa este într-o continuă dezvoltare, așa cum o arată și creșterile semnificative în vânzarile de echipamente din ultimul an. Această creștere poate fi datorată în principal proiectelor de start-up, unde industria creativă are întâietate , dar și a faptului că se dezvoltă din ce în ce mai mult zona de street food. Astfel, tot mai mulți tineri își îndreaptă interesul către micile afaceri din zona HoReCa, fie că vorbim de business-uri mobile sau fixe.
FoodBiz: Ce obstacole întâlniți în dezvoltarea industriei?
AS: Dacă ar fi să ne referim la răspunsul de mai sus, legat de proiectele de start-up, aș spune că birocrația este principala piedică.
FoodBiz: Cum vedeți viitorul bucătăriilor inteligente?
AS: Având în vedere lipsa personalului cu care se confruntă industria, aș zice că bucătăria inteligentă este principala soluție pentru această problemă. Roboții profesionali pot substitui un ajutor de bucătar, la fel de bine cum o mașină de curățat cartofi poate ține locul a doi sau trei angajați. Ca să nu mai vorbim de cuptoarele inteligente, care sunt adaptate la noile tehnologii ale secolui 21. Este firesc ca tehnologia să pătrundă și în sfera bucătăriilor profesionale și, ca în orice domeniu, să faciliteze lucrul în bucătărie.
Comentariile sunt închise