ANA PAN – Creștere de 14% în 2018

„Anul 2018 a fost al patrulea an excepțional, consecutiv, din punct de vedere al creșterii vânzărilor în ANA PAN și ANA Baking Co. Am înregistrat venituri cu o creștere de peste 14%, în mare parte organică, datorită finalizării investițiilor în magazinele noastre și introducerii de noi game de produse de fresh food și cafea de specialitate”, a declarat Cristiana Copos, proprietarul lanțului de cofetării, patiserii  și panificație ANA PAN.

ANA Baking Co. este copilul rebel al ANA PAN. ABC înseamnă o varietate delicioasă de produse – dulciuri cosmopolite, patiserie tradițională, fresh food gourmet și cea mai bună pâine din oraș, toate într-o atmosferă confortabilă, relaxată și creativă, inspirată de orașul New York.

„Departamentul ANA PAN de Inovație lansează produse noi săptamânal, concentrându-ne pe patiserie de specialitate cu unt, coaptă direct în shopuri și game variate de eclere și tarte, a mai declarat Cristiana Copos. Am continuat dezvoltarea shopului online www.anapan.ro, introducând o versiune mai prietenoasă și ușor de utilizat pe mobil, ceea ce a dus la o creștere de trafic de 30% pe acest segment. Suntem mândri că anul acesta am câștigat premiul I la categoria de Food&Beverages la cea mai apreciată competiție de shopuri online, GPEC 2018, demonstrând încă o dată focusul nostru pe acest segment”, a mai declarat Cristiana Copos.

ANA PAN este cel mai recunoscut lanț de cofetărie, patiserie și panificație din București. Primul magazin a fost fondat în 1990, din pasiunea pentru produse de calitate și din ingrediente naturale de calitate excepțională. De atunci, zilnic, în magazinele ANA PAN se găsesc cele mai proaspete prăjituri, torturi, produse de patiserie și panificație. Specialiștii ANA PAN lucrează zilnic cu pasiune și dedicare pentru a crea opere de artă culinară pe care clienții le pot savura în shop-urile din capitală.

ANA PAN investește 400.000 euro în extinderea locațiilor și tehnologie.

„Ne-am propus investiții de peste 400 000 EUR, în mare parte în deschideri de noi shopuri și în tehnologizarea producției. Speram ca și clienții să aprecieze noua direcție Ana Pan, produsele tradiționale reinventate inovate în ultima perioadă și serviciile oferite de echipa noastră în cele 11 shopuri Ana Pan, 3 shop-uri ANA Baking Co. și 2 Shop-in-Shop Mega Image”, a declarat Cristiana Copos.

„Anul 2019 ne așteptăm să fie la fel de provocator ca 2018 din punct de vedere al lipsei forței de muncă și a unei eventuale deteriorări a situației economice, însă sperăm ca toate pregătirile de anul acesta să ne poziționeze spre o dezvoltare accelerată.”, a mai declarat Cristiana Copos.

ANA PAN a lansat Academia de Training Ana Pan în asociere cu Moonstar Ventures, o companie dezvoltată intern din nevoia de a adresa mai inteligent trainingul unor echipe extinse, în multiple zone geografice. Este folosit un format blended learning, un mix de învățare între offline – online,  pe o platformă experiențială de training, cu o componentă majoră de mentorat și învățare în echipă. Scopul este acela de a crește accelerat colegii tineri cu potențial în companie și de a reduce rata de plecări dintre noii operatori.

Anul 2019 pentru noi este anul dedicat oamenilor Ana Pan, un an în care vom investi în procesele interne și în dezvoltarea colegilor noștri, pentru a putea oferi cele mai primitoare servicii și cele mai gustoase produse celor peste 600 000 de clienți.”, a declarat Cristiana Copos.


 

Comentariile sunt închise