Starbucks încheie parteneriat cu Sequoia pentru investiții tehnologice

Lanțul de cafenele Starbucks a încheiat un parteneriat cu firma de capital de risc Sequoia Capital China pentru a co-investi în afaceri tehnologice în a doua cea mai mare economie din lume. Starbucks a anunțat că, împreună cu co-investițiile, va căuta să formeze „parteneriate comerciale cu viitoarele generații și companii de tehnologie de vânzare cu amănuntul.”

“Parteneriatul permite Starbucks să apeleze la cei mai dinamici antreprenori chinezi pentru a încânta clienții noștri cu inovații semnificative create în China și pentru China”, a declarat Belinda Wong, președinte și director executiv la Starbucks China, într-un comunicat de presă.

Starbucks va putea avea acces rapid la „idei pe piața de vânzare cu amănuntul, creând oportunități pentru investiții strategice”, a anunțat compania. Firmele în care investește vor putea să utilizeze expertiza, scala și infrastructura de vânzare cu amănuntul a Starbucks, a adăugat Belinda Wong,.

Starbucks își propune să sporească aspectul digital al activității sale din China, una dintre cele mai importante piețe. În 2018, Starbucks a încheiat un parteneriat cu gigantul de comerț electronic Alibaba pentru a începe livrările produselor sale.

Compania a spus că va „explora oportunitățile de a încorpora tehnologiile digitale pe toate dimensiunile activității sale de vânzare cu amănuntul” și va folosi date pentru a ajuta la luarea deciziilor. Starbucks va analiza, de asemenea, tehnologii care ar putea să ajute la gestionarea operațiunilor de vânzare cu amănuntul în China și să-și optimizeze lanțul de aprovizionare și gestionarea stocurilor.

Sursă articol: CNBC.com

Articol editat de Ioana Ștefanco


vezi și…

FAO cere scurtarea și localizarea lanțurilor de aprovizionare

 

 

 

Comentariile sunt închise