Produsele tradiționale românești mai accesibile pe piețe
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a pus în duscuție tema cum să promoveze mai bine produsele tradiționale românesti pentru a avea o deschidere mai mare către cerere.
MADR a inițiat întâlnirea între membrii Federației Naționale a Producătorilor de Produse Tradiționale și experți ai AFIR, AM-PNDR, precum și cu reprezentanți ai Asociației Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR și ai Administrației Piețelor Sector 2.
Soluția principală pentru promovarea produselor românești este schema de calitate.
„Credem foarte mult că fără scheme de calitate pe care să le finanțăm consistent din bugetul pe care îl avem alocat României pe fonduri europene nu vom reuși să ne consolidăm și să putem crea o nișă de consumatori care să susțină integrarea strategiei Farm to Fork“, a explicat secretarul de stat în MADR, Emil Dumitru.
Conducerea MADR a convenit să efectueze vizite împreună cu echipe din cadrul Autorității de Management pentru PNDR la asociațiile de producători în cadrul cărora să prezinte beneficiile accesării măsurilor dedicate sistemelor de calitate, precum și oportunitățile asocierii.
În cadrul aceleași întâlniri s-au mai discutat și alocarea de spații pentru comercializarea produselor tradiționale românești certificate și atestate pe scheme de calitate.
Continuarea articolului pe lumeasatului.ro
Articol editat de Alexandra Pașa
Vezi și …
Comentariile sunt închise