Microberăriile ies în evidență pe piața berii cu o rețetă diferită
Microberăriile au recurs la anumite trucuri pentru a se diferenția pe piața berii, și anume s-au axat mai mult pe designul etichetei, logo, care crează și o poveste demnă de o expoziţie de artă modernă.
„Cei mai mulţi dintre cei care ne trec pragul pentru prima dată sunt foarte surprinşi de grafica spectaculoasă şi ne întreabă dacă berile chiar sunt produse local, pentru că arată total diferit faţă de cele industriale, care se găsesc în supermarket sau în HoReCa“, povesteşte Adina Mugescu, cofondatoare a The Beer Institute, retailer specializat în comercializarea de beri locale artizanale.
Artizanii au colaborat cu mai multi artiști care au reuşit să surprindă în grafică esenţa berii respective. Un bun exemplu este brandul Oriel. Fondatorii au vrut să păstreze direcţia uşor clasică pentru sortimentele de bază. În funcţie de tipul berii, adesea a fost adaptat designul.
„Oriel este unul dintre cei şapte arhangheli, protectorul artelor, ştiinţei şi arhanghelul luminii. În majoritatea etichetelor noastre îl regăsim în prim-plan, alături de elementele specifice berii (spice de orz, hamei). Iar pentru berile experimentale, mergem spre o direcţie minimalistă, uşor eclectică“, explică Ioana Coca, cofondatoarea Oriel Beer.
Continuarea articolului pe DA Ziarul Financiar
Articol editat de Alexandra Pașa
Vezi și …
Comentariile sunt închise