Cătălin Stroe, RURIS: 2020 ne-a adus o creștere de două cifre

2020 a fost cu siguranță un an guvernat de incertitudine, în care multe business-uri au fost nevoite să își regândească strategia și să ia decizii pe muchie de cuțit.

În ciuda pandemiei, RURIS, unul dintre principalii jucători din piața destinată motoutilajelor și echipamentelor pentru grădinărit, a încheiat anul 2020 cu o creștere de două cifre, după cum susține Cătălin Stroe, fondatorul companiei din Craiova, iar premisele se arată la fel de bune și pentru acest an.

“Am avut planuri îndrăznețe pentru 2020, iar începutul nu a prevestit nimic din ce urma să se întâmple. Pandemia reprezintă o lecție pentru orice antreprenor, presiunea a fost foarte mare. Nu ne-am confruntat niciodată cu așa ceva, ceea ce înseamnă că nu am avut la ce să ne raportăm. Nu am știut inițial cum vor reacționa consumatorii și de aceea a fost nevoie să luăm în calcul mai multe scenarii. Cu toate acestea, 2020 a fost un an foarte bun pentru RURIS, a fost un an pe care l-am încheiat cu o creștere de două cifre și credem că în 2021 lucrurile vor sta asemănător, pentru că toți am reușit să ne adaptăm destul de rapid la ceea ce numim acum noul normal”, a declarat pentru FoodBiz Cătălin Stroe.

Povestea RURIS a pornit de la o motosapă, acum compania are în portofoliu peste 200 de produse.

Compania din Craiova, care și-a făcut intrarea în piață în urmă cu 28 ani cu o motosapă, are în prezent un portofoliu variat, cu peste 200 de produse, pentru toate sezoanele, fiind unul dintre cele mai mari branduri din România de motoutilaje și produse destinate îngrijirii curții și grădinii.

“Scopul nostru este să venim cu soluții cât mai simple și eficiente pentru clienții noștri. An de an am adus produse noi în portofoliu pentru că ne dorim să acoperim toate nevoile consumatorilor, iar în tot acest proces, cercetarea și testarea joacă un rol esențial, tocmai de aceea investim anual bugete considerabile în această zonă. Echipa noastră de ingineri lucrează la foc continuu, pentru a veni cu un nou proiect ambițios”, anunță Cătălin Stroe.

 Compania din Craiova lucrează la primul tractor destinat micilor fermieri.

“Ne dorim să scoatem pe piață un tractor competitiv şi accesibil. Lansarea acestui proiect vine după mulţi ani de muncă şi suntem convinşi că va fi un succes. Prototipul a fost testat timp de şase ani pentru că am vrut să fim siguri că avem un produs robust şi fiabil. De partea de caroserie s-a ocupat o companie specializată în design din Italia şi pot să vă spun că tractorul RURIS vine cu nişte avantaje competitive clare”, susține Cătălin Stroe.

RURIS este prezentă pe piaţă printr-o reţea extinsă, formată din peste 300 de puncte de vânzare partenere, magazine proprii şi cinci lanţuri de magazine DIY.

“Nu vrem să oferim clienților noștri doar utilaje, vrem să venim cu soluții complete, tocmai de aceea am dezvoltat nu doar o rețea solidă de parteneri, dar și de stații service. Tocmai din dorința de a aduce un plus valoare și de a fi cât mai aproape de aceștia, avem, din 2016, și un serviciu call center”, subliniază Cătălin Stroe.

“Un element important în relația noastră cu clientul este consilierea, atât înainte de vânzare, cât și post vânzare. Vrem să identificăm nevoia reală a clientului și să îi facem cea mai bună recomandare. Venim în ajutorul său cu produse fiabile și de calitate pentru a-i face munca mai ușoară. În plus, îi punem la dispoziție o întreagă rețea de service-uri partenere, care sunt gata să răspundă oricând solicitărilor”, susține Cătălin Stroe.

Autori: Viorela Pitulice și Cristian Florin Popescu


Vezi și…Marin Dogărescu, Brăila: Culturile arată surprinzător de bine!

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim