Strategii de promovore HoReCa în online

HoReCa a fost lovită serios în ultimii doi ani de Pandemie, iar aceștia s-au pliat pe noile comportamente de consum ale clienților. În anul 2022 HoReCa trebuie să iși rafineze lecțiile învățate.

Mediul online a fost canalul care s-a remarcat în această perioadă, și-a dovedit supremația și influența în piață, câștigând teren mult în fața offline-ului.

Prezență în motoarele de căutare

Website-ul până acum era un element opțional, însă astăzi a devenit indispensabil. Site-ul pune la dispoziția utilizatorilor informațiile și detaliile de care aceștia sunt interesați atunci când, spre exemplu, sunt în căutarea unui restaurant – meniu, prețuri, oferte speciale. De aceea, este imperativă crearea unui site web intuitiv și ușor de utilizat, și optimizarea lui pentru motoarele de căutare, în Google și Maps.

Statisticile Google arată că mai bine de jumătate dintre utilizatorii, care fac o interogare online privind un restaurant din apropierea lor, vizitează localul sau plasează o comandă în aceeași zi. De aceea, datele de listare – nume, adresă, număr de telefon – trebuie să fie corecte, deoarece mulți îți pierd încrederea și nu mai revin dacă întâmpină astfel de neplăceri.

Recenzii

Probabil cel mai important instrument de marketing sunt recenziile lăsase de clienți. Utilizatorii care navighează pe internet în căutare de restaurante sau hoteluri, caută mai mult ca niciodată să afle părerile și evaluările celorlalți clienți.

Conform unui sondaj al consumatorilor realizat în 2020 de BrightLocal – platformă dedicată marketingului online – 87% dintre consumatori citesc recenzii online, iar industria cu cea mai mare rată de citire a recenziilor este HoReCa, urmată de domeniul medical și auto. O creștere de doar o stea poate ajuta o afacere să crească veniturile cu aproximativ 5-9% .

Promovare geotargetată

Locația businessului joacă un rol vital în succesul sau eșecul acesteia, iar în cazul unui restaurant, ea este decisivă. Majoritatea consumatorilor caută un loc în proximitate de unde se află. Din acest motiv, promovarea restaurantului prin reclame direcționate geografic este printre strategiile de marketing recomandate, economisind și bani.

Editor – Irina Bogdan


ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim