Carrefour se extinde pe segmentul de magazine de proximitate

Carrefour România a deschis 18 magazine express în 11 orașe în ultimele 6 luni, ajungând astfel la un număr de 138 de unități la nivel național. Rețea de proximitate este formată din 115 magazine integrate și 23 în regim de franciză.

Această strategie de extindere pe segmentul magazine de proximitate reprezintă un obiectiv strategic al Carrefour, aliniat viziunii companiei de a fi aproape de clienți, oferind cumpărătorilor opțiuni sănătoase și de calitate atât în mediul fizic, cât și online.

Retailerul francez alege proximitatea pentru a aduce clienților o gamă variată de peste 3.500 de produse în vecinătatea caselor, în centrele de birouri sau în zone aglomerate.

Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimente adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor, cum ar fi: produse de sezon; produse BIO; produse proaspete de panificație; produse dietetice și produse sau specialități internaționale; mărci proprii; vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc; o gamă largă de fructe și legume proaspete, cu proveniență locală și produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

„Continuăm să dezvoltăm conceptul de proximitate Carrefour Express, diversificând locațiile în care alegem să deschidem noile puncte de vânzare – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Obiectivul nostru este să facilităm accesul clienților noștri la produsele favorite, în cadrul unei singure sesiuni de cumpărături, aproape de casă sau de locul de muncă. Astfel, aducem cât mai aproape de clienți produsele proaspete provenite de la fermierii locali, gama BIO, dar și mărci proprii, precum Drag de România sau vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc”, a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România.

Magazinele au un design modern, cu suprafețe între 100 m2 și 350 m2, iar acestea au generat un număr de aproximativ 135 locuri de muncă.

Sursa: Retail FMGC

Editor: Irina Bogdan


Comentariile sunt închise