Stockday anunță peste 740.000 comenzi și 2,7 milioane de hl băuturi livrate

Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și celor din retailul tradițional, iar în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte zece județe, cu o creștere în volum de 53% .

La doi ani după ce Coca-Cola HBC România a devenit acționar al Stockday, platforma de comerț electronic business-2-business dezvoltată de HEINEKEN România, Stockday, anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate cu succes.

Stockday le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.

”Stockday reprezintă un pilon important pentru viziunea noastră de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienţilor noştri. Parteneriatul încheiat în urmă cu doi ani are o contribuție semnificativă la consolidarea acestei viziuni prin valoarea adăugată oferită clienţilor noştri, care au oportunitatea de a beneficia de toate avantajele acestui instrument digital, în special în ceea ce priveşte evaluarea şi îmbunătăţirea performanţelor proprii”, a spus Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.

Dezvoltată în 2017 de către HEINEKEN România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de strategie de rută către piață, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au access direct la produsele din portofolile celor 2 producători, cât și la campaniile și promoțiile acestora. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, implementarea campaniilor și a promoțiilor, efectuarea de plăți, vizualizarea statusului comenzilor.

 

Sursa: Ziarul Financiar

Editor: Carmen Munteanu


 

Comentariile sunt închise