Grupul City Grill se extinde

Grupul City Grill, unul dintre cele mai renumite lanțuri de restaurante din România, și-a pus în aplicare planurile ambițioase de a se extinde la nivel național cu proiectul de redeschidere a restaurantului Cerbul Carpatin din Brașov.

Cu toate acestea, investiția a fost întârziată de procesul de obținere a autorizațiilor din cauza statutului său de monument istoric.

CEO-ul grupului City Grill, Daniel Mischie, a dezvăluit că planurile lor de extindere nu se opresc la Brașov. Ei analizează noi oportunități în orașele Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. Investițiile în redeschiderea Cerbului Carpatin se ridică la 1,5 milioane de euro, iar inițial se preconiza ca restaurantul să fie operațional în această vară.

Grupul City Grill a adoptat o strategie de parteneriat cu proprietarii de imobile pentru a revitaliza branduri vechi sau pentru a aduce restaurante existente sub umbrela lor. Acest model implică investiții în clădiri din partea proprietarului și investiții în amenajarea restaurantelor din partea operatorului.

„Am închiriat locația respectivă, suntem în proces de reamenajare, este monument istoric și procesul durează. Până în momentul de față, în Brașov am investit împreună cu partenerul de acolo 500.000 de euro și avem un buget pentru 1 milion de euro în locația respectivă“ declară Daniel Mischie.

În plus, grupul a finalizat recent investiții semnificative în renovarea unor locații existente, cum ar fi Hanul Berarilor, Pescăruș și Buongiorno Italian. CEO-ul a subliniat că grupul este deschis la achiziționarea, renovarea și operarea altor locații pentru a-și extinde prezența pe piața restaurantelor din România.

„Toate aceste investiții au fost făcute pe durata mai multor ani, mare parte dintre ele sunt proprietatea grupului și acum ne vom orienta spre alte investiții din punctul de vedere al achizițiilor, renovărilor și punerii în funcțiune ca restaurante“ mai declară CEO-ul.

Pe lângă restaurante, grupul City Grill și-a extins portofoliul în 2022 cu inaugurarea primului hotel boutique sub brandul La Boheme, cu planuri pentru două unități suplimentare. Cu afaceri în valoare de aproximativ 235 de milioane de lei în 2022 și un număr de angajați de aproximativ 1.350, grupul se așteaptă la o creștere semnificativă în următorii ani.

Sursă: Ziarul Financiar

Editor: Alexandra Băncilă


 

Comentariile sunt închise