5 to go continuă dezvoltarea în ritm accelerat
Brandul 5 to go își extinde prezența atât pe plan local cât și internațional.
Rețeaua de cafenele 5 to go numără 120 de orașe din România, alte 35 urmând a fi incluse pe harta de dezvoltare în acest an și 280 de antreprenori care duc mai departe valorile brandului și contribuie semnificativ la dezvoltarea masivă pe plan local, prin gestionarea cu succes a uneia sau a mai multor locații.
Strategia pentru 2024 prevede ca până la sfârșitul anului să se deschidă în jur de 120 de locații noi, să se consolideze prezența pe piața externă unde extinderea businessului va fi condiționată de o analiză riguroasă a rezultatelor obținute anterior și de specificul fiecărui țări. Măsurarea rezultatelor actuale s-a realizat prin previziunea realistă, adaptarea strategiei la evoluția pieței și gestionarea eficientă a factorilor externi.
„Evoluția actuală a numărului de locații se încadrează în targetul propus pentru prima parte a anului, acesta este ritmul necesar pentru a atinge, sau chiar depăși, borna de 650 de cafenele deschise până în decembrie. Mă bucur că se va concretiza deschiderea primelor locații 5 to go din Bulgaria, este o realizare pe care o urmărim de ceva vreme, iar în Ungaria planul este să fim prezenți cu 10 cafenele până la finalul anului, dacă totul decurge conform așteptărilor” a declarat co-fondatorul 5 to go.
Dezvoltarea merge bine pe toate direcțiile, cu noi produse în zona de snacking în curs de lansare, acestea fiind adaptate cerințelor momentului în materie de nutriție și stil de viață, cu preț competitiv, design atrăgător și o calitate superioară a ingredientelor, completând perfect portofoliul actual.
Lanțul de cafenele 5 to go este un business românesc care a luat naștere în 2015 care azi numără peste 500 de cafenele devenind astfel cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.
Sursa: retail.ro
Editor: Irina Bogdan
Comentariile sunt închise