Un nou jucător pe piața de fast-food în 2025 – Wendy’s

Wendy’s, brandul global de restaurante cu servicii rapide, cu sediul în Columbus, Ohio – SUA, atacă piața românească.  Planul de extindere pentru 2025 prevede intrarea pe piețe noi cum ar fi România și Irlanda.

Pe plan local, americanii vor să deschidă primele restaurante în 2025, planul fiind atingerea unui număr de 50 de unități în franciză, după cum au anunțat reprezentanții firmei.

Legat de Marea Britanie, strategia Wendy’s, revenită în Regatul Unit din 2021, este să atingă pragul de 400 de restaurante.  

Wendy’s  este cunoscut, în primul rând, pentru hamburgerii pătrați pregătiți la comandă, salatele proaspăt preparate și alte produse emblematice, cum ar fi chili, cartofi copți și desertul Frosty.

„Europa este o piață de creștere strategică, cu prioritate ridicată pentru a extinde prezența Wendy la nivel internațional. Pentru a ne accelera impulsul, ne concentrăm pe construirea de relații cu francizații care împărtășesc ambiția noastră de a crește și să extindă amprenta restaurantelor Wendy’s pe tot continentul”, a declarat E.J. Wunch, președintele pe international al The Wendy’s Company.

Wendy’s oferă o gamă largă de produse precum Baconator, Dave’s Single, Spicy Chicken Sandwich și desertul Frosty.

Intrarea pe piața românească, înseamnă că va crește concurența pe acest segment de piață, unde competitorii sunt lanțuri de fast food internaționale cunoscute precum McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Burger King sau Popeyes.

Wendy’s este o companie fondată de Dave Thomas, care a deschis primul restaurant Wendy’s în 1969. Imaginea companiei este fetița roșcată cu codițe, celebră în întreaga lume.

În prezent, Wendy’s operează peste 7.000 de restaurant în întreaga lume.

În 2023, Wendy’s a înregistrat un profit brut de 1,3 miliarde de dolari și venituri de 2,18 miliarde de dolari.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

Comentariile sunt închise