Mihaela Gagea, Sky Rooftop Restaurant: „Pandemia și criza economică au schimbat regulile jocului”

Mihaela Gagea, proprietarul Sky Rooftop Restaurant din Timișoara, o locație la înălțime la propriu, dar și la figurat, ne dezvăluie câteva din noutățile cu care sunt întâmpinați clienții, în această vară, fără să fie uitate, însă, și surprizele pentru sezonul de toamnă.

Una dintre caracteristicile puternice ale business-urilor conduse de Mihaela Gagea este, după cum chiar ea spune, inovația, iar restaurantul Sky Rooftop nu face nici el excepție.

Mihaela Gagea

„Ne bucurăm că în această vară am putut veni cu câteva noutăți pentru piața timișoreană ca, de exemplu „dozatorul de prosecco”, „meniul de miel realizat de un chef Grec”, un meniu specializat de cocktailuri, precum și multe alte surprize ce urmează să fie făcute publice”, a declarat întru-un interviu exclusiv pentru FoodBiz Mihaela Gagea.

Cele mai reușite evenimente la Sky Rooftop sunt cele de tip social cocktail party, evenimente cu puternic iz occidental și care sunt din ce în ce mai apreciate în Timișoara.

„Oaspeții se simt, că să-i citez, «ca în New York, Viena sau Paris» la acest tip de evenimente”, mărturisește managerul.

Mihaela Gagea recunoaște însă, că la acest moment, este greu de descris profilul clientului, după câțiva ani de provocări sociale.

„Trebuie să recunosc că atunci când am început acest business, profilul clientului pe care îl analizasem era un pic diferit de cel actual, însă rămân acei oameni care au înțeles și înainte calitatea mâncării, într-o atmosferă unică în zona HoReCa din Timișoara, asezonată cu băuturi de calitate servite de profesioniști. În general, străinii sunt cei care apreciază cel mai mult restaurantul nostru”, spune Gagea.

Inovație și dezvoltare continuă

Managerul restaurantului spune că fiecare sezon aduce ceva nou față de cele precedente. Există și un grup dedicat cu câteva persoane cheie din managementul și conducerea restaurantului, în care subiectul principal este acela de inovație și dezvoltare continuă.

„Cred cu adevărat că mereu există loc de îmbunătățit și că niciodată nu poți să-ți atingi limita superioară și dacă e să o atingem, noi vrem să o și depășim!”, mărturisește Mihaela Gagea.

Sezonul de toamnă va debuta cu un eveniment surpriză cu o vedetă din România, care este „și prieten și apropiat al restaurantului”.

„Pandemia din anii trecuți, precum și criza economică din lume au schimbat un pic regulile jocului, iar lumea nu mai are un tipar anume de consum. Așa de exemplu, sunt anumite zile de luni sau marți, când este mai multă activitate ca într-o zi de duminică sau vineri. Pur și simplu nu mai există o regulă anume”, afirmă Gagea.

Tot ce este mai bun

În prezent, restaurantul are o capacitate ceva mai mică – vorbim de 100 de persoane, accentul fiind pus pe calitate și nu pe cantitate. O dovedește și modul în care se face aprovizionarea cu materii prime, de exemplu.

„Evident că ceea ce înseamnă legume și fructe de sezon, încercăm să le luăm din apropiere. Carnea de vită este atent aleasă de la o fermă din România cu o calitate deosebită, uleiul de măsline este adus direct din Italia de la un producător din zona Toscana, iar condimentele și mirodeniile folosite pentru meniul de miel, sunt aduse direct din Grecia. Brânză de oaie este făcută de familia mea în zona Sibiului, iar pastrama de berbecuț de asemenea”, a mai precizat managerul.

Senior Editor: Viorela Pitulice


Comentariile sunt închise