PayPoint vrea să ajungă la 24.000 de parteneri în România
Procesatorul de plăți PayPoint are POS-uri în 26.000 de locații în România, din care în 17.000 se poate face plata cu cardul, după cum susține Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay. Ținta pentru perioada următoare este atingerea unui număr de 24.000 de parteneri, față de 22.000, în prezent.
Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay, se află la conducerea Paypoint România, cea mai mare firmă de colectare a facturilor cash și cu cardul de la noi, de circa trei ani. În România, a venit în 1999, iar primul său job a fost în piața bancară, unde a lucrat mai mulți ani, după care a condus un centru de procesare, urmat de numirea la PayPoint.
„Colectarea facturilor este principala activitate a companiei, se mai adaugă și cea de acceptare de plăți bancare, o activitate construită în ultimii doi ani și jumătate. În total, avem 26.000 de locații, din care în 17.000 se poate face plata cu cardul. Legat de parteneri, cred că din 26.000 de locații, acum, 22 000 sunt firme diferite, parteneri diferiți. Noi vrem să ajungem undeva la 24.000 de parteneri”, a declarat pentru FoodBiz Utku Ogrendil, CEO PayPoint România.
Printre partenerii importanți se numără bănci precum CEC Bank și UniCredit Bank, firme de curierat – Cargus, FAN Curier, GLS, dar și alte câteva sute de companii, printre care se află nume cunoscute precum Orange, Electrica, Digi.
„Ce facem noi în România este foarte diferit și suntem cam primii care fac așa ceva aici, spre deosebire de alte țări, unde este ceva comun. În România, aproape toate POS-urile sunt instalate de bănci, comparativ cu alte țări, unde băncile nu instalează POS-urile, ci firme ca noi o fac”, a mai precizat Utku Ogrendil.
Acesta spune că fiind primii pe acest segment de piață, la început a fost un pic dificil pentru PayPoint, însă băncile au înțeles că ceea ce face procesatorul de plăți este un lucru bun, care, până la urmă, ajută practic la creșterea pieței.
„Când am demarat acest business, am început cu plăți de facturi, totul este găzduit de o firmă internațională care are toate nivelurile de securitate la cele mai înalte standarde. Pe partea de POS este la fel, lucrăm cu firme care au PSI și SSM. … ..Colaborăm cu firme cu care suntem siguri că plățile care trec prin noi sunt securizate pentru noi, dar și pentru clienții sau partenerii noștri”, a mai afirmat managerul.
Pod pentru piața financiară
Ogrendil mai spune că așa cum a reieșit și din discuțiile cu Visa, Mastercard sau cu băncile, PayPoint este văzut ca un pod între piața bancară și nebancară, deoarece „suntem prezenți în multe locuri unde nu există bănci”.
Rolul PayPoint este să ajute-i ajute pe oamenii „nebancalizați” să intre în lumea bancalizată, acesta fiind și motivul pentru care la acest moment este acceptat foarte mult cash, mărturisește Ogrendil. De asemenea, plățile se mai pot face cu cardul, dar se poate apela și la aplicația 24pay, care funcționează online 24 de ore din 24.
Serviciile PayPoint România
PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar pentru o gamă variată de servicii, disponibil în aproximativ 26.000 de puncte de retail.
În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru majoritatea furnizorilor de utilități și servicii din România. În locațiile partenere, clienții pot efectua plăți numeroase pentru: facturile de utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate. Rețeaua națională de POS-uri PayPoint oferă şi acceptarea la plată a cardurilor pentru bunurile și serviciile achiziționate în locație.
Senior Editor – Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise