Fructe și legume exotice de la SanLucar pe rafturile Carrefour
Carrefour România anunță un nou parteneriat exclusiv cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar, o companie germano-spaniolă.
Românii se vor bucura pe tot parcursul anului de produse proaspete, de la mango, ananas sau mandarine, până la lime sau avocado. Astfel, este susținut angajamentul de Act for Food de a aduce pe mesele românilor produse de calitate, proaspete și sănătoase, anunță retailerul.
Producătorul străin va livra în magazinele Carrefour din România o cantitate estimată de 300.000 de unități de fructe și legume exotice pe lună, în funcție de sezon. Acestea vor putea fi găsite în toate cele 57 de hipermarketuri și 46 supermarketuri din țară.
„Prin parteneriatul nostru exclusiv cu SanLucar, le oferim clienților o selecție premium de fructe și legume exotice, cultivate cu o grijă excepțională pentru a garanta un gust bun și o calitate de neegalat. Această colaborare se aliniază perfect cu misiunea Carrefour Act for Food, care pune accent pe produse proaspete și de înaltă calitate, ce răspund așteptărilor consumatorilor noștri”, a declarat Jagoda Zientara, Director Comercial și Aprovizionare Carrefour România.
În cadrul ofertei de fructe și legume proaspete din Carrefour exclusive de la Sanlucar, se regăsesc produse precum mango fără fibre, ananas, mandarine, portocale, lămâi, lime cu coajă comestibilă, afine sau avocado.
Cine este SanLucar
Prezentă în magazinele Carrefour din Belgia, Polonia și Andorra, SanLucar este o companie germano-spaniolă care cultivă peste 100 de tipuri de fructe și legume în 35 de țări din întreaga lume.
Fiecare fruct primește timpul și grija necesare pentru a se dezvolta complet. De aceea, SanLucar recoltează în mai multe etape, testând conținutul de zahăr înainte de culegere. Fructele sunt recoltate doar când nivelul ideal este atins, ulterior sunt sortate de până la patru ori pentru a se asigura că doar cele mai bune și delicioase ajung la consumatori, se arată în comunicatul Carrefour.
Rețeaua Carrefour include aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, ceea ce o clasează în top trei jucători de pe piața de retail din România. Lanțul francez are peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Senior Editor – Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise