Vânzări mai mari cu 10% pentru producătorul de vinuri Domeniile Ostrov, în 2024

Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat, în 2024, vânzări mai mari cu peste 10% faţă de anul anterior, o performanţă susţinută de investiţiile continue în calitatea vinurilor, în cea mai nouă tehnologie şi în extinderea pe reţele de distribuţie.

Domeniile Ostrov deţine în prezent 1.200 de hectare de viţă de vie, amplasate în zona viticolă dintre Ostrov şi Constanţa, vinurile produse aici fiind cunoscute în țară, dar și pe piața externă.

În 2024, pe segmentul vinurilor premium, Domeniile Ostrov a înregistrat o performanţă deosebită. Astfel, vinurile din soiul Crâmpoşie au cunoscut o creştere impresionantă de 54%. De asemenea, trebuie menționat și faptul că  vânzările de vinuri îmbuteliate au depăşit pragul de 3 milioane de sticle. Rezultatele sunt reflectarea angajamentului brandului faţă de inovaţie, dar şi a adaptabilităţii sale la tendinţele pieţei, se arată într-un comunicat al companiei.

Pe lângă aceasta, vinurile premium au înregistrat o expansiune semnificativă, cu gamele renumite: Legio şi Ritual, care au contribuit la consolidarea imaginii Domeniile Ostrov ca lider pe piaţa vinurilor de calitate.

Domeniile Ostrov continuă să investească în modernizarea infrastructurii de producţie şi în utilizarea celor mai avansate echipamente pentru procesarea strugurilor. De asemenea, compania pune un accent deosebit pe protejarea mediului înconjurător, prin implementarea unor practici viticole sustenabile, care sunt esenţiale pentru a răspunde cerinţelor pieţei actuale.

Expansiune internaţională

Domeniile Ostrov şi-a consolidat şi poziţia pe pieţele externe, câştigând numeroase premii internaţionale. Cu fiecare recunoaştere internaţională, Domeniile Ostrov îşi confirmă reputaţia de producător de vinuri de excepţie, capabil să rivalizeze cu cei mai renumiţi producători de vinuri din lume.

“2024 a fost un an extraordinar pentru Domeniile Ostrov, în care am reuşit să obţinem o creştere semnificativă a vânzărilor şi să ne consolidăm prezenţa pe pieţele externe. De asemenea, am înregistrat un succes deosebit cu vinurile premium, care continuă să fie apreciate atât pe plan intern, cât şi pe plan internaţional. Investiţiile în tehnologie, precum şi angajamentul nostru faţă de sustenabilitate, ne-au permis să obţinem performanţe remarcabile în fiecare segment al afacerii noastre”, a declarat Oana Belu, CEO Domeniile Ostrov.

Extinderea rețelei de distribuție

Domeniile Ostrov va continua să investească în extinderea reţelei de distribuţie şi în diversificarea portofoliului de produse, având ca obiectiv să îşi întărească poziţia de lider pe piaţa vinului. Gamele Naiada, Noe şi Pelin se găsesc pe rafturile supermarketurilor din România, iar gamele Legio şi Ritual se găsesc în HORECA.

În magazinele partenere se regăseşte şi Vinăria Ostrov, un brand îndrăgit de români încă de la începuturile companiei, a cărui notorietate s-a transmis din generaţie în generaţie.

În același timp, Domeniile Ostrov lucrează la extinderea în marile lanţuri de retail din România, pentru a fi mai aproape de toţi cei care îşi doresc un vin autentic, de calitate şi cu tradiţie.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

CLS Budapesta

Comentariile sunt închise