Deschideri de noi magazine pe bandă rulantă la Lidl
Retailerul german Lidl, liderul retailerilor prezenți pe piața internă cu o cifră de afaceri de 21,7 miliarde de lei, în 2023, accelerează extinderea pe plan local, deschizând în primele două luni ale acestui an 12 magazine, ceea ce ridică la un total de 377 numărul de unități la nivel național. Odată cu aceste noi magazine, rețeaua Lidl s-a mărit și cu circa 250 de angajați.
Magazinele inaugurate în acest an se află în oraşe mari, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploieşti, Sibiu şi Galaţi, cât şi în oraşe mai mici, precum Cisnădie în judeţul Sibiu, Hârşova în judeţul Constanţa şi Câmpina în judeţul Prahova. Pe harta noilor locații se află și comunităţi mai mici, precum Bascov, judeţul Argeş, Hărman, judeţul Braşov, şi Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu.
Până la finalul anului, retailerul şi-a propus să continue expansiunea şi să inaugureze încă 25 de magazine.
Creşterea numărului de unităţi presupune și consolidarea parteneriatelor cu producătorii locali, contribuind la dezvoltarea acestora printr-un volum mai mare de achiziţii pentru aprovizionarea magazinelor.
Expansiunea reţelei Lidl este însoţită de o strategie axată pe sustenabilitate, se arată în comunicat.
În acest sens, retailerul implementează soluţii care eficientizează consumul de resurse şi reduc impactul asupra mediului. Astfel, noul magazin din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, este dotat cu un acoperiş verde şi respectă standardele de eficienţă energetică NZEB. De asemenea, toate magazinele noi sunt echipate cu sisteme moderne de iluminat LED cu senzori de prezenţă şi soluţii de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de climatizare.
Prin această strategie de dezvoltare sustenabilă şi creşterea reţelei la nivel naţional, Lidl România continuă să îşi extindă prezenţa şi să contribuie la dezvoltarea economică a comunităţilor locale.
Afacerile din România
LIDL DISCOUNT SRL a înregistrat, în 2023, o cifră de afaceri de 21,7 miliarde de lei, față de 18,5 miliarde de lei, în 20222, și un profit net de peste 1 miliard de lei cu 11.293 angajați.
Compania este deținută de către societatea germană WE International Gmbh (100%), parte a grupului german Schwarz.
Firma este prezentă în România din 2011 și are peste 380 de magazine Lidl.
Senior Editor – Viorela Pitulice
Comentariile sunt închise