Comtim deschide primul magazin sub brand propriu în București

Comtim România, fosta Smithfield România, cel mai mare producător de carne de porc din țară, la acest moment, a intrat pe piața Capitalei cu primul său magazin sub brand Comtim, acesta fiind și prima unitate de acest fel din afara Timișoarei.

Mai trebuie precizat și faptul că liderul pieței interne a cărnii mai deține un singur magazin la poarta fabricii, iar investiția din Capitală va fi urmată și de alte unități, cel mai probabil, ceea ce se anunță un pas important în strategia de viitor a companiei. De altfel, nu ar fi nici primul și nici ultimul jucător din sector care și-a deschis o rețea proprie de magazine, mișcare la care au apelat multe firme cunoscute în ultima vreme.

Magazinul din București e deschis în cadrul unui parteneriat menit a aduce mai aproape de consumatori produsele autentice Comtim, recunoscute pentru calitate și gustul autentic românesc, după cum susțin reprezentanții producătorului din Timișoara.

„Prin acest parteneriat strategic, ne dorim să facilităm accesul consumatorilor din București la produsele din carne proaspătă Comtim, care respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară. Ne bucurăm să facem un nou pas în extinderea brandului nostru și să consolidăm prezența Comtim în marile orașe ale țării”, a declarat Florin Raba, director vânzări Comtim România.

Sub brandul Comtim, magazinul din București oferă exclusiv carne de porc și produse provenite din fermele proprii ale companiei. Clienții găsesc aici o selecție variată de produse, de la carne proaspătă până la produse marinate, toate garantând prospețime și trasabilitate completă.

Magazinul se află pe Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 444 și a fost deschis în urmă cu câteva zile.

Smithfield România, cel mai mare producător de carne de porc din România, a devenit, începând cu luna octombrie 2024, la 20 de ani de la debutul operațiunilor în România, Comtim România, denumire care se suprapune numelui brandului 100% românesc de carne de porc, Comtim.

Rebrandingul a avut loc în contextul reorganizării modului de raportare la nivel de grup, prin care punctele de lucru din SUA, Europa și China devin operațiuni independente de business, iar operațiunile din România vor raporta la nivel de Europa către Morliny Foods.

Comtim Romania a dezvoltat în zona de Vest a țării un sistem integrat de operațiuni „din fermă în furculiță”, pentru a oferi consumatorilor produse din carne de porc 100% românească.

Produsele Comtim provin de la animalele crescute în fermele proprii, hrănite cu cereale produse local, de către fermieri din zona de Vest a țării.

Senior Editor – Viorela Pitulice


 

Comentariile sunt închise