Programul Tomata – un succes pentru 16.000 de fermieri români

16.000 de fermieri români au accesat cu succes programul tomata, lansat acum doi ani, iar aproximativ 64% dintre aceștia sunt tineri sub 40 de ani.

„Acum un an aveam 8.000 de producători, iar anul acesta avem 16.000 şi 64% dintre ei sunt tineri sub 40 de ani. E mai bine să mobilezi rafturile retailerilor cu produse româneşti cu o calitate superioară, deci e mai bine pentru toţi. În toate analizele pe care le-am făcut am constatat că există avantaje pentru toţi. Avantaj pentru fermier prin multiplicarea suprafeţelor cultivate, şi din partea retailerilor, unde am văzut că sunt mai multe sortimente de tomate în aceste spaţii comerciale. Merită să folosim acest spaţiu prin prisma interesului pe care îl avem şi ne permitem să-l multiplicăm”, a declarat Petre Daea, în cadrul unei conferințe de specialitate, citat de ziarul Bursa.

Acesta a mai spus, printre altele, că în cadrul unui alt program guvernamental – „Alege oaia!” – peste 750 de fermieri „au găsit sămânţa succesului aici”.


 

Comentariile sunt închise