191.6 mil. pentru promovarea produselor agricole europene
Comisia Europeană a alocat anul acesta, 191.6 milioane de EUR pentru promovarea produselor agricole europene – o creștere cu 12.5 milioane de EUR comparativ cu 2018.
Din acestea, 89 de milioane de EUR vor fi alocate campaniilor către țările cu potențial mare de creștere precum Canada, China, Columbia, Japonia, Coreea, Mexic și Statele Unite.
O parte din bani vor fi alocați pentru promovarea produselor agricole europene specifice, cum ar fi măslinele de consum.
Phil Hogan, Comisarul Agriculturii și a Dezvoltării Rurale a declarat: „Europa este producătorul principal la nivel global de alimente și băuturi de calitate. Sunt fericit să spun că printr-o și mai puternică evidențiere a eforturilor de promovare din 2019, vom crește vizibilitatea acestui fapt în teritoriul european și în țările cu potențial înalt de creștere, spre beneficiul fermierilor noștri și a producătorilor de alimente agricole. Creșterea continuă a numărului de contracte înseamnă mai multe oportunități pentru producătorii noștri și Comisia le oferă tot suportul prin promovarea și exportarea produselor lor.”
În teritoriul european, accentul cade pe campaniile care promovează diferite scheme și etichete de calitate, incluzând originile și indicațiile geografice și garanția produselor tradiționale, dar și garanția produselor organice. În plus, o parte din fonduri este direcționată către sectoare specifice precum orezul produs în mod sustenabil și fructe și legume. Cele din urmă au fost selectate în mod specific pentru a promova consumul sănătos de alimente printre consumatorii europeni.
Citește și…
Comentariile sunt închise