Mihaela Popa, CEC Bank, despre dezvoltarea băncii în zona digitală (Partea IV)

Inteligenta artificială își face loc și în România. În domeniul bancar, de exemplu, CEC Bank, cea mai mare bancă autohtonă cu capital integral de stat, a realizat deja pași importanți și anuntă în continuare un program ambițios de dezvoltare în această direcție. Mai multe aflăm, însă, de la Mihaela Popa, director și prim-vicepreședinte al Comitetului de Direcție al CEC Bank.

“Dezvoltarea CEC Bank în zona digitală face deja obiectul preocupărilor noastre. Avem în vedere proiecte de automatizare a unor procese prin intermediul tehnologiilor de machine learning, inteligență artificială sau robotizare. Vizăm totodată procedee de autentificare prin mecanisme biometrice, acces la produse și servicii de la distanță și altele. În acest context, CEC Bank utilizează deja autentificarea biometrică pe bază de amprentă, precum și recunoașterea facială. Continuăm cu dezvoltări ce permit activarea din platformele de Internet și Mobile Banking de servicii bancare. Implementăm, de asemenea, noi protocoale de securitate în zona operațiunilor cu carduri. Suntem printre primele bănci ce au implementat plățile instant”, a declarat pentru FoodBiz Mihaela Popa, director și prim-vicepreședinte al Comitetului de Direcție al CEC Bank.

Ea a mai precizat că toate aceste inițiative vor fi completate cu platforme care vor permite înrolarea online a non-clienților fără prezența lor fizică în unitățile teritoriale și aplicarea online pentru produse care în mod tradițional fac obiectul vânzării în agenții. 

vezi și…

Mihaela Popa, CEC Bank: Credem cu tărie în capacitatea companiilor românești de a face performanță (Partea I)

Comentariile sunt închise