“Viitorul sună eco”. FoodBiz Print, numărul 2.

“Viitorul Suna Eco” – cover în FoodBiz Print numărul 2, noul număr din ianuarie-februarie 2020.

Avertisment sau pură constatare, doar timpul ne va demonstra dacă am avut sau nu dreptate. Dincolo de tot felul de dispute și polemici, nu trebuie să uităm, însă, un lucru: agricultura ecologică este singura în stare să schimbe „supraproducția în superproducție” și producţia de „supravieţuire în producţie de supervieţuire” în condițiile schimbărilor climatice actuale, după cum atrag atenția cercetătorii români. Mai multe despre evoluția acestui sector în România, în cele două decenii de existență, puteți afla din FoodBiz Print, Numărul 2, ediția ianuarie-februarie 2020.

FoodBiz Print nr 3

Tot în paginile FoodBiz Print Numărul 2 găsiți și povestea impresionantă de viață și business a lui Mihai Focșa, un antreprenor româno-francez, care după ce a cunoscut succesul în Franța în domeniul IT, s-a întors acasă să  le împărtășească și românilor din tainele meseriei pe care o stăpânește atât de bine. Le „savoir-faire”, cum spun francezii. În restaurantul “La Cave de Bucharest”, proprietatea lui. Vrea să-i obișnuiască pe prieteni și pe clienți să mănânce bine. Adică cu gust, sănătos, de calitate și cât mai des.

Nu sunt, însă, singurele subiecte interesante în paginile revistei FoodBiz Print numărul 2.

 


vezi și…

Grâul, cele mai mari suprafețe cultivate ecologic. Top județe

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim