Marile branduri își adaptează identitatea vizuală la vremuri de molimă
În perioada carantinei declarată pretutindeni, marile mărci practică „distanțarea grafică”.
Companiile transnaționale au elaborat, în actualul context al pandemiei de coronavirus și a carantinei aferente, noi versiuni de identitate vizuală în varianta „distanțării sociale”.
Este vorba de o abordare ludică dar în același timp și pedagogică, tocmai în ideea ca lumea să conștientizeze mai ușor importanța consemnării la domiciliu ca metodă prioritară de protecție în lupta cu pandemia de coronavirus.
La New York, devenit epicentrul pandemiei de coronavirus în Statele Unite, Coca-Cola a decis să transmită un mesaj consumatorilor adaptat vremurilor. În celebrul cartier Times Square, marca a arborat un logo în care literele sunt separate unele de altele prin spații, totul fiind însoțit de un text care poate fi interpretat ca slogan: „Păstrează distanța, este cea mai minunată cale de a rămâne împreună”
Lanțul de restaurante de tip fast-food Burger King France a postat pe Twitter un mesaj prin care invita oamenii să rămână acasă. Brandul și-a transformat deviza „Home of the Whopper” în „Stay Home” („Casa Whopper-ului” în „Stai acasă”)
Producătorii de automobile, care și-au văzut vânzările în scădere abruptă încă de la începutul pandemiei, au prezentat, de asemenea, o identitate vizuală în pas cu vremea molimei. Cel puțin două mărci au adoptat o astfel de formulă: Volkswagen și Mercedes.
În același sens și alte branduri celebre din industria alimentară, a construcției de mașini și utilaje sau din industria îmbrăcămintei au apelat la această identitate vizuală grafică specială. Alte mărci cu sigla adaptată vremurilor sunt Nike și Burger King.
vezi și…
Apare clasa oamenilor inutili?
Comentariile sunt închise