Producătorii se digitalizează și se reinventează

În Sierra Norte de Madrid agricultorii simpli învață marketingul digital și improvizează noi forme de distribuție pe perioada de izolare – micul producator se reinventează

Coșul cu legume esențiale. Simon Garcia, un inginer agronom în varstă de 35 de ani, împreună cu profesoara Natalia del Fresno, au decis să inființeze o grădină ecologică și de a distribui cu coșul legume proaspete în Madrid. Lucrează în căldura soarelui și reusesc să obțină legume naturale, cu gust, pe care le duc din poarta în poartă, iar oamenii plătesc această calitate și efort.

Carnea de miel comandată online. Distribuția mielului din Sierra Norte de Madrid este salvată de pandemie, datorită unui canal de economie circulantă improvizată și a unei pagini de internet pentru comenzi. Totul a fost pus la punct aproape din zbor în această comunitate, iar rezultatul a fost un real succes.

Valoarea distribuției de branzeturi artizanale din ușă în ușă. Lucia Saez și Pedro Hernare, în varstă de 35 și 34 de ani, producatori de brânzeturi artizanale. Învățăm marketingul digital și rețelele sociale pentru a ajunge la clienți într-un mod diferit, din ușă în ușă.

Oamenii din mediul rural au un potențial incedribil, mulți însă nu îl cunosc sau nu îl exploatează, ne spune consultantul Lucia Saez care a lăsat totul pentru a produce Branzeturi artizanale împrună cu partenerul său.

Articol editat de Dan Manolache

Sursă: El Pais : La crisis del coronavirus


vezi și…

#RomâniaFuncționează. Călin Muscă: Investim 11 milioane euro azi

 

Comentariile sunt închise