Microsoft – servicii clienți exclusiv online
Compania Microsoft a menționat că dorește să închidă toate magazinele fizice iar toate serviciile cu clienții vor avea loc online. Această măsură va aduce costuri de peste 450 mil. USD în trimestrul actual.
Echipele de angajați vor lucra de la distanță sau cei care lucrează în retail vor avea oportunitatea de a rămâne în companie în funcții diferite, a precizat un purtător de cuvânt al Microsoft.
“Vorbim 120 de limbi, diversitatea lor reflectă numeroase comunități pe care le servim. Dedicarea noastră de a crește și dezvolta cariere din această rezervă de talente este mai puternică ca niciodată”, a declarat vicepreședintele Microsoft, David Porter.
”Este o decizie strategică dificilă dar inteligentă, luată în acest moment de directorul general Nadella și echipa sa. Magazinele fizice au generat venituri neglijabile pentru Microsoft și în ultimă instanță totul s-a mutat din ce în ce mai mult către canalele digitale, în ultimii ani”, a scris un analist al firmei Wedbush, Dan Ives, într-o notă adresată clienților.
Retailerii, ale căror magazine au fost închise de la jumătatea lunii martie din cauza noului coronavirus, au înregistrat o cerere online uriașă, pe fondul ordinelor ca oamenii să stea acasă.
Sursa: Profit.ro
Articol editat de Alexandra Pasa
vezi și…
Adrian Pintea, APIA: Plăți 100% către fermieri, la 30 iunie
Comentariile sunt închise