Strauss România / Doncafé, preconizează oportunități datorită e-commerce
Strauss România, producătorul brendului Doncafé, preconizează oportunități de dezvoltare datorită e-commerce-ului în food și aprovizionarea gospodăriilor cu aparate de cafea espresso
Reprezentanţii Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, consideră că majorarea comenzilor online în contextul pandemiei de COVID-19 ar putea să creeze oportunităţi de dezvoltare pe piaţa cafelei, iar companiile cu fabrici locale ar putea să crească deoarece consumatorii sunt mai selectivi şi îşi doresc produse premium şi proaspete.
„Explozia e-commerce-ului pe food şi a penetrării gospodăriilor cu maşini espresso o să creeze oportunităţi de dezvoltare, dar noi vedem evoluţii pozitive şi în categoriile tradiţionale, unde pe măsura creşterii pasiunii consumatorilor, ne aşteptăm la lansări în zona de premium. Intrările de cafea gata ambalată în ţară au fost mai mici în prima parte a anului, deci presiunea o să se lase pe cei cu fabrici în România, care pot să producă cafea proaspată şi să livreze pe raft la scurt timp“, au spus reprezentanţii Strauss România.
Sursa: zf.ro
Articol editat de Ioana Ștefanco
Comentariile sunt închise