Susținerea produselor locale pe piețele externe

În articolul din Ziarul Financiar, Florin Irimescu, proprietarul Vale­putna, un producător de produse din peşte, spune ca România are nevoie de o strategie si un brand de ţară pe segmentul alimentar, pentru a facilita exportul catre Europa de Vest.

Florin Irimiescu este de părere că România nu este reprezentată clar de un preparat anume, și sugerează că am putea folosi Munții Carpați sau Delta Dunării mult mai mult în avantajul nostru, creand un brand de peste din ape curate de munte sau din Delta.

Antreprenorul vorbește despre cum i-a fost impactat businessul de COVID-19, într-un moment în care acesta avea în plan lansarea pe piata a unor noi produse, și cum trecerea la mediul online a fost obligatorie pentru supravietuirea afacerii.

Proprietarul Valeputna subliniază totodata importanța unui serviciu de curierat adecvat pentru a livra alimentele proaspete și în condiții de siguranță.

Articol publicat în: Ziarul Financiar

Editat de Teodora Stancea


vezi și…

FoodIntelForum invitat să susțină dobânzi mai mici la credite – nevoie majoră de finanțare adaptată la ciclurile reale de producție!

Comentariile sunt închise