Grupul Morandi îsi dorește un brand de țară cu produse tradiționale
Grupul Morandi a fost înfiinţat în 1993 de familia Moraru, iniţial activitatea companiei fiind morăritul.
Cătălin Moraru, proprietarul grupului de firme Morandi-Com din Vaslui, cu activităţi în creşterea păsărilor, producţia şi procesarea de carne de pui şi producţia ouălor, consideră că industria agroalimentară românească ar putea creşte prin dezvoltarea unui brand de ţară din produsele tradiţionale.
„Putem dezvolta un brand de ţară şi să mergem cu produsele în hipermarketurile din România şi din străinătate. Cei peste 5 milioane de români plecaţi în străinătate s-ar putea să fie consumatori importanţi. Putem face brand de ţară din valori tradiţionale. Noi facem carne de pui tradiţională, certificată, ca la coteţul bunicii. Putem să ne «folosim» de românii din străinătate – care duc dorul produselor româneşti – pentru a duce peste hotare brandul de ţară”, a spus Cătălin Moraru în cadrul emisiunii ZF Agropower, susţinută de Banca Transilvania.
El adaugă că ar trebui să vorbim mai mult despre promovarea produselor româneşti şi este necesară o politică a statului român care să încurajeze consumatorul să cumpere produse româneşti. „Nu trebuie să ne dea bani pentru promovare, dar prin politici de marketing sau campanii, ar putea să promoveze produsul românesc.”
Continuarea articolului pe ZF.ro
Editat de Cristian Florin Popescu
Vezi și…Mischie (HORA): Dăm în judecată anumite entități ale statului
Comentariile sunt închise