Grupul Morandi îsi dorește un brand de țară cu produse tradiționale

Grupul Morandi a fost înfiinţat în 1993 de familia Moraru, iniţial activitatea companiei fiind morăritul.

Cătălin Moraru, proprietarul gru­pului de firme Morandi-Com din Vaslui, cu activităţi în creşterea păsărilor, producţia şi procesarea de carne de pui şi producţia ouălor, consideră că industria agroalimentară românească ar putea creşte prin dezvoltarea unui brand de ţară din produsele tradiţionale.

„Putem dezvolta un brand de ţară şi să mergem cu pro­dusele în hipermar­ke­tu­ri­le din România şi din stră­inătate. Cei peste 5 mili­oane de români plecaţi în străinătate s-ar putea să fie consu­ma­tori importanţi. Putem face brand de ţară din valori tradiţionale. Noi facem carne de pui tradiţională, certificată, ca la coteţul bunicii. Putem să ne «folosim» de românii din străinătate – care duc dorul produselor româneşti – pentru a duce peste hotare brandul de ţară”, a spus Cătălin Moraru în cadrul emisiunii ZF Agropower, susţinută de Banca Transilvania.

El adaugă că ar trebui să vorbim mai mult despre promovarea produselor româneşti şi este necesară o politică a statului român care să încura­jeze consumatorul să cumpere produse româneşti. „Nu trebuie să ne dea bani pentru promovare, dar prin politici de marketing sau campanii, ar putea să promoveze produsul românesc.”

Continuarea articolului pe ZF.ro

Editat de Cristian Florin Popescu


Vezi și…Mischie (HORA): Dăm în judecată anumite entități ale statului

Comentariile sunt închise