Este clar! Românii nu beau orice fel de lapte.

Când vine vorba de consumul produselor lactate, românii știu ce vor, definindu-și clar produsele preferate. Brandul cântărind decisiv în alegerile consumatorilor autohtoni.

Conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, 36% dintre români au spus că obișnuiesc să cumpere mereu același brand, indiferent de promoțiile de la raft, in timp ce 46% dintre respondenți alternează aceleași branduri, în funcție de promoțiile găsite în magazin. Numai 12% dintre români se uită doar la preț atunci când își fac aprovizionarea cu produse lactate, urmărind promoțiile de la raft și nu cumpără mereu aceleași brand.

Astfel, cu un procent de 82% dintre consumatori captivi anumitor branduri, piața lactatelor pare deja setată.

Totodată, studiul Reveal Marketing Research arată că 33% dintre români consumă lapte zilnic, iaurtul regăsindu-se cu aceeași frecvență pe masa a 21% dintre respondenți.

Supermarketul rămâne locul preferat de români pentru cumpărarea produselor, în detrimentul magazinelor din proximitatea casei.

Sursă articol RevistaProgresiv.ro

Editat de Bogdan Popescu


Vezi și…Grecia, principalul furnizor de fructe al României

Comentariile sunt închise