Vânzări de peste 2,3 miliarde euro pentru Carrefour în România

Grupul francez de distribuție Carrefour a înregistat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde euro în 2020, în creștere cu 7,8% fata de 2019, în timp ce vânzările din România au crescut cu 2,1%, până la 2,327 miliarde euro, transmite Reuters.

De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate și 28 de magazine de tip Cash & Carry.

De asemenea, profitul operațional a crescut cu 16,7% în 2020, până la 2,173 miliarde euro, în timp ce vânzările au urcat cu 7,8% la 78,609 miliarde euro, cele mai bune performante înregistrate de Carrefour în ultimii 20 de ani. Acest lucru se datorează unor performanțe solide pe piețe precum Brazilia și Franta, în contextul în care retailerii de alimente din întreaga lume au profitat de o cerere mai mare din partea consumatorilor care au stat în casî in perioada crizei COVID-19, potrivit Agerpres.

Grupul francez de distribuție a  anunțat că în prezent mizează pe noi reduceri de costuri în valoare de 2,4 miliarde euro până în 2023 și un flux net de numerar de peste un miliard de euro începând din 2021.

Sursa: AgroStandard EXPO

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim