Valer Hancaș, Kaufland, despre parteneriatul cu Cooperativa Țara Mea

 Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs și Comunicare Kaufland România, consideră parteneriatul cu Cooperativa Țara Mea drept o formă de colaborare din care câștigă toate cele trei părți implicate pe lanț, adică inclusiv clientul, pe lângă retailer și producător, deoarece are la dispoziție un produs mai proaspăt, mai calitativ, cu amprentă de carbon mult mai mică decât în cazul unui produs adus dintr-o țară străină.

Despre începuturile colaborării cu membrii cooperativei, dar și despre evoluția relației pe parcursul celor cinci ani de când datează parteneriatul, ne-a vorbit Valer Hancaș, în cadrulul unui interviu acordat FoodBiz.

„Dacă îmi aduc aminte, cred că parteneriatul a generat în primul an o cifră de afaceri de un milion de euro.

Ulterior, în cel de-al doilea an, a reușit să genereze o cifră de afaceri de circa un milion de euro pe lună, de data aceasta, tocmai pentru că a fost diversificat sortimentul. Vedem ce înseamnă această colaborare între micii producători, uniți, strânși sub aceeași umbrelă care îi poate reprezenta din punct de vedere logistic și comercial.

În România se face agricultură, problema intervine în cea de-a doua parte când vorbim de logistică și comercializare, adică cum ajunge produsul respectiv pe rafturile noastre. Se poate printr-o astfel de structură, o cooperativă, de ce nu? Și sunt multiple exemple pozitive de astfel de cooperative în România”, a declarat Valer Hancaș.

Kaufland România este unul din pricipalii retaileri prezenți pe piața locală, cu o cifră de afaceri, în anul financiar martie 2020 – februarie 2021, de circa 13 miliarde lei. Compania generează peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România, direct, indirect și indus, ceea ce reprezintă echivalentul a aproximativ 1,3% din forța de muncă națională.

Retailerul a anunțat un buget record de dezvoltare în valoare de 375 milioane euro pentru acest an, în ritmul investițiilor importante derulate în ultimii ani și care, de altfel, vor fi continuate și în viitor. De alfel, planurile pentru următorii cinci ani prevăd deschiderea unui număr de circa 12 magazine pe an, până la atingerea pragului de 200 de unități.


Citește și – George Scarlat: Lipsa asocierii duce la cele mai multe neajunsuri legat de prețuri


 

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim