Posibilă fuziune Carrefour-Auchan

O fuziune Carrefour-Auchan ar crea un jucător gigantic, relatează presa braziliană care citează surse din piaţă.

O astfel de mișcare trebuie, însă, să treacă de organismele de reglementare şi concurenţă atât din Franţa, cât şi din alte pieţe unde ambii jucători sunt activi.

Informaţia privind o potenţială fuziune Carrefour-Auchan vine la câteva luni după ce Carrefour a anunţat că analizează potenţiale alianţe, dar şi tranzacţii de vânzare sau cumpărare de active pe pieţele străine pe care activează, potrivit Mediafax.

Cei doi retaileri sunt prezenţi de ani buni în România, fiind jucători importanți pe piața locală. O eventuală fuziune Carrefour-Auchan ar duce la o entitate cu afaceri de 3,7 mld. euro şi cu peste 450 de magazine sub mai multe formate, dar și o cotă de piață estimată la circa 25%.

Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri. Grupul deține peste 360 de magazine, dar și serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma Bringo.

La rândul ei, rețeaua Auchan deține în România 33 de hipermarketuri, un lanț de 72 de magazine de proximitate – dintre care 63 în staţiile Petrom – şi cinci supermarketuri, plus operaţiuni online proprii.


Citește și – Supermarket-urile măresc investițiile în 2021


 

Comentariile sunt închise