Noi formate și remodelare pentru magazinele LaDoiPași

Lanțul de francize LaDoiPași, cu peste 1.700 de magazine partenere la nivel național investește anul acesta în formate de magazine noi și în remodelarea celor existente, pentru a extinde spațiul pentru carne, fructe și legume proaspete.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 36% din magazine poziționate în sudul țării, 37% în nord, respectiv 27% în vest, potrivit unui comunicat de presă.

Firma a apărut pe piața românească în anul 1996, deschizând primul magazin din România care a folosit sistemul cash&carry, o formă de vânzare angro. Compania a investit în magazinele românești suma de 370 milioane de euro. Proiectul de franciză lansat în Romania de Metro, a presupus deschiderea a peste 300 de magazine numite La Doi Pași. LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1.750 de magazine la nivel național, în prezent.

Proximitatea reprezintă viitorul acestui deceniu, unul câștigător. În următorii ani estimăm o creștere a comerțului de proximitate în România, iar nevoia de consum imediat va putea fi deservită de magazinele de proximitate din apropierea casei sau a locului de muncă, chiar dacă, de exemplu, comerțul online este în continuă creștere. Canalul de proximitate este unul câștigător pentru următorii ani!”, a declarat Adrian Ariciu, director general Metro România, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași.

Sursa: Retail.ro

Editor: Prepeliță Iulia


ÎNSCRIE-TE ACUM!

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim