Câștigătorii competiției Votat Produsului Anului 2022

S-a încheiat cea de-a 13-a ediție a competiției Votat Produsul Anului România. Consumatorii au votat cele 19 produse câștigătoare, acestea putând folosi pe eticheta Votat Produsul Anului atât pe ambalaje cât și în materialele de comunicare, timp de 12 luni.

Pentru cea mai bună apă minerală, consumatori au ales Aqua Carpatica minerală carbogazificată. Cele mai bune gustări sărate BIO votate de consumatori sunt Gama Sănățele, Republica Bio. Cei mai buni crenvurști aleși sunt Gama CrenFOX de la FOX.

Mai jos este lista tuturor câștigătorilor:

  1. Categoria Dezumidificatoare: Dezumidificator D3 Traditio AlecoAir (Alt Aleco Group)
  2. Categoria Mobile Banking: Aplicația de Mobile Banking – UniCredit Bank (UniCredit Bank)
  3. Categoria Apă Minerală: Aqua Carpatica minerală carbogazificată – doză 330ml (Carpathian Springs)
  4. Categoria Detergent de rufe: Gama Ariel Allin1 Extra Color Shine: Extra Fiber Care și Revita Black (Procter & Gamble Marketing România)
  5. Categoria Picături Oftalmice: Gama Assista Oftapic 10ml (Fildas Trading)
  6. Categoria Gustări sărate BIO: Republica Bio – Gama Sănățele® (Republica Bio)
  7. Categoria Crenvurști din carne: Gama CrenFOX (Fox)
  8. Categoria Suplimente alimentare – Sistem respirator: Naturalis Septocalmin Islandica (Naturalis)
  9. Categoria Suplimente alimentare – Hepatoprotectoare: Good Routine® – Guard-your-liver® (Secom)
  10. Categoria Îngrjire feminină: Always Platinum (Procter & Gamble Marketing România)
  11. Categoria Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar: Good Routine® – Comfort-U® (Secom)
  12. Categoria Produse topice – Sistem osteoarticular: Gama Naturalis ArtroSuport (Fildas Trading)
  13. Categoria Produse din carne pentru copii: Reinert Martinel Crenvurști din carne de pasăre (The Butcher Family)
  14. Categoria Balsam de rufe: Gama Lenor Haute Couture (Procter & Gamble Marketing România)
  15. Categoria Cont curent IMM: Pachetul de cont curent GeniusIMM – Unicredit Bank ( Unicredit Bank)
  16. Categoria săpun de mâini: Gama Sense de săpunuri lichide- Sense Catifelant și Sense Protector (Cahm Europe)
  17. Categoria Detergent de vase manual: Gama Fairy Max Power (Procter & Gamble Marketing România)
  18. Categoria Vase de gătit: Actuel – gama de tigăi din aluminiu reciclat cu inducție (Auchan România)
  19. Categoria Suplimente alimentare – Sistem osteoarticular: Good Routine® – Build-your-joints® (Secom)

Votat Produsul anului este un concept internațional, prezent în 47 de țări, ce premiază produsele inovative. Studiul de piață din 2022 a fost realizat online, pe 23 de categorii, cu un eșantion de 4118 de consumatori români, reprezentativ pentru populație din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, utilizatori de internet. În 4 din cele 23 de categorii nu a fost desemnat un câștigător. Eroarea maximă de eșantionare este de +/- 1.5%.

Sursă: Retail FMCG

Editor: Alexandra Băncilă


 

Comentează

Adresa de email nu va fi publicată

Mulțumim