Roboți în magazinele Carrefour prin parteneriatul cu Capgemeni

Colaborarea între Carrefour România și Capgemeni a început în decembrie 2021 când Carrefour a dorit să îmbunătățească experiența clienților în magazine atât fizic cât și online.

„Carrefour România a jucat întotdeauna un rol activ pe piață, anticipând tendințele consumatorilor și răspunzând cu servicii și funcții de cumpărături inovatoare pentru a îmbunătăți experiența clienților în magazin și online. Acest lucru se traduce în proiecte care susțin expansiunea și strategia digitală, pe de o parte, și într-o deschidere către parteneri, precum Capgemini, care împărtășesc aceeași viziune ca și noi. Astfel, reușim să fim mai aproape de obiectivul de a deveni o Companie Digitală de Retail. Odată cu implementarea cu succes a soluției, Carrefour România a făcut un pas important în abordarea condusă de API pentru o arhitectură componabilă, care aduce beneficii comerciale substanțiale în protejarea și operarea infrastructurii noastre API, permițând în același timp o abordare centrată pe produs”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer & eCommerce Director la Carrefour România.

Dar care sunt transformările pe care le vom vedea în magazine?

Prima implementare este platforma care ajută retailer-ul ”să-și deschidă și să-și expună datele și procesele de business către interacțiuni cu partenerii”, explică Laurențiu Mandu, Managing Director Capgemini în România.

Un alt avantaj al acestei platforme reprezintă securizarea și scalarea, toate acestea aflându-se în cloud.

”Înainte să existe conceptul de integrare și de API-uri, de interfețe reutilizabile, Carrefour, dacă lucra cu 5 parteneri diferiți, trebuia să dezvolte de 5 ori această interfață. Conceptul de platformă de integrare îi permite Carrefour să dezvolte o dată și să expună aceeași informație de 5 ori, de 10 ori, de 100 de ori cu câți parteneri are nevoie să o schimbe”, explică Laurențiu Mandu. ”Pasul următor: platforma aceasta de integrare e în cloud și aduce un timp redus de implementare. Nu mai trebuie să stăm să instalăm servere, să le configurăm, să așteptăm să se livreze, dat fiind că este o problemă mare în zilele noastre cu livrarea pentru tot ce înseamnă hardware”.

În ceea ce îi privește pe clienți, Carrefour dorește ca acesta să poate interacționa ” fie că e în magazin, fie că e pe aplicația de mobil, fie că e Bringo, fie că e Glovo, să aibă aceleași informații corecte, la timp, de care el să se folosească pentru a plasa o comandă sau pentru a cumpăra de la noi”, afirmă Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer & eCommerce Director la Carrefour România.

 

Mai multe pe : Wall-street

Editor: Alexandra Băncilă


 

Comentariile sunt închise