România, pe locul II pentru Carrefour ca evoluție a cifrei de afaceri în Europa

În anul 2022, vânzările grupului Carrefour au crescut cu peste 8 % în termeni comparabili. Respectiv 10,9% doar în trimestrul patru. Potrivit reprezentaților, motiv principal pentru aceste creșteri sunt strategiile bine definite ale grupului cu privire la politica comercială granulară, însemnând focusarea acestora pe produsele proprii dar si pe prețul aferent al produselor de bază Simpl. Aceste produse în prezent reprezintă mai mult de o treime din vânzări.

În ciuda încetinirii sectorului de e-Commerce, anul trecut Carrefour a raportat o creștere de 26% a Valorii Mărfurilor (GMV), atingând suma de 4,2 miliarde de euro, un ritm semnificativ mai rapid decât cel raportat în 2021 unde a fost o creștere doar de 11%.

(…) Pilonii planului Carrefour 2022 ne-au permis să le oferim soluții clienților pentru a face față presiunii asupra puterii de cumpărare, menținând în același timp cursul în ceea ce privește tranziția alimentară pentru toți și o disciplină financiară strictă. Cu planul Carrefour 2026, ne lansăm într-o nouă etapă, cu ambiții pe mai multe direcții: digital, discount și noi angajamente sociale și de mediu. În 2023, Carrefour va continua să se diferențieze pe piață, în beneficiul clienților și acționarilor săi”, a punctat Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour.

Pe plan european, pentru retailer, România ocupă a doua poziție ca și evoluție a cifrei de afaceri având o creștere de 9% în termeni comparabili.

Grupul Carrefour anunță și prezintă noul plan strategic al acestora numit Carrefour 2026, plan care vizează următoarele obiective: accesibilitatea produselor, dezvoltarea gamei de mărci proprii, 8 miliarde de euro în vânzări de produse sustenabile certificate și de asemenea creșterea GMV-ului (gross merchandise value) în spațiul comerțului electronic ajungând la 10 miliarde de euro până în anul 2026.

Printr-o creștere constantă în fiecare an, grupul vizează un flux de numerar net liber de cel puțin 1,7 miliarde de euro până în anul 2026.

Sursă: Forbes

Editor: Daniel Goci

Comentariile sunt închise