Premieră: Penny, primul retailer care trimite oferte clienților pe whatsapp

Penny devine primul retailer din România care va transmite oferte săptămânale pe whatsapp clienților, astfel retailerul a introdus pliantul digital în premieră pe piață din România începând cu 8 mai.

Clienții care își doresc să afle cât mai repede noutăți despre reducerile la produsele marcă Penny sau alte promoții disponibile în magazine trebuie să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp al lanțului de magazine.

Soluție este la îndemâna oricui, clienții pot accesa catalogul Penny, simplu și rapid, direct de pe telefonul mobil.

Retailerul german Penny investește în digitalizare și în tehnologii, iar această aplicație reprezintă un nou pas pe care compania îl face pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților prin soluții digitale simple și ușor de folosit.

Penny este un concept de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin fiind deschis pe piața locală în 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în orașele Ștefănești de Jos, Turda, Bacău și Filiași, cu un număr de peste 5.800 de angajați în 339 de magazine la nivel național.

Sursa: retail.ro

Editor: Irina Bogdan


FoodIntelForum a ajuns la cea de-a VI-a ediție, iar anul acesta se va desfășura în perioada 24-26 mai 2023, la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București. Principalele dezbateri se vor concentra pe digitalizarea și asigurarea securității cibernetice precum și pe accesarea fondurilor în agribusiness, producția alimentară, producția de băuturi, retail și HoReCa.

Susțin cea de a VI-a ediție FoodIntelForum:

Sponsorul Platinum – SmartHomeDevelopment,

Sponsorul Silver – Profi,

Partenerii: Biriș-Goran Legal + Tax, Auchan, GEI Consultanță specializată, Agricloud, Goodwill Consulting, Mirdatod Lactate de Ibănești, VBR Labs, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din București, Academia de Studii Economice din București (ASE), Academia de Studii Agricole și Silvice „Gheorghe-Ionescu Șișești”, HORA.

Partenerii media: FoodBiz, Agrostandard, Economistul, Lumea Banilor, #România Funcționează și Money.ro.

Se fac pregătiri intense și pentru cea de a VI-a ediție a BucharestFoodSummit care va avea loc în luna octombrie acestui an. Summit-ul va fi însoțit de o expoziție extraordinară de produse ale centrelor de cercetare aflate sub cupola A.S.A.S., precum și o expoziție de produse tradiționale românești.

În același timp, TimișoaraFoodSummit și BanatBusinessSummit se pregătesc să pună Banatul și Timișoara pe harta centrelor de business importante ale României.


Comentariile sunt închise