Shaormeriile din România realizează anual peste 31 de mil. euro
Datorită veniturilor foarte mari realizate de restaurantele de shaorma, putem spune că shaorma este una dintre mâncărurile preferate ale românilor.
În București, shaormeriile realizează anual peste 31 de mil. euro (Dristor Kebab, Dristor Doner și Dristor Doner Kebab). Locul doi aparține lanțului Socului Kebab iar locul 3 Shaormeria Băneasa. Cele trei lanțuri au însumat încasări de 142 de milioane de lei la finele anului 2022, ocupând 90% din încasările din piață, care sunt de 155 milioane de lei.
Dristor Kebab a fost înființat în 1999 în cartierul Dristor și se găsește în 5 locații din București : Dristor Kebab-Sudului, DristorKebab – Franceza, DristorKebab-Colentina, Dristor Kebab-Colosseum și DristorKebab-Sun Plaza. Acesta a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 35.547.181 lei și un profit de 565.659 lei. Magazinele Dristor Doner & Kebab se găsesc în Tineretului, Apaca, Mall Vitan și Plaza Mall. Acesta a avut un profit de 0,51 milioane de lei. Iar Dristor Doner a înregistrat un profit net de 5,8 milioane de lei, dublu față de anul 2021.
Socului Kebab a fost înființată în 2007 și sunt cunoscuțipentru preparatele de tip fast-food. Acesta are 5 locații deschise în București pe Șoseaua Pantelimon, Obor, Blv 1 Decembrie, Blv Basarabia și Șoseaua Olteniței. Acesta a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 49.642.573 lei și un profit net de 2.864.190 lei.
Shaormeria Băneasa s-a deschis în anul 2012. În prezent sunt deschise 10 locații în Titan, Buzești, Coșbuc, Otopeni, Buftea, Apusului, Crângași, Bioterra, Libertății și Aerogării. Pentru anul 2022, Shaormeira Băneasa a realizat cel mai mare profit dintre toate shaormeriile, având profitul net de 4,66 milioane de lei, cu vânzări de aproape 30,6 milioane de lei.
Sursă: Daily Business
Editor: Alexandra Băncilă
Comentariile sunt închise