Carrefour România, cifră de afaceri de aproape 11,5 mld. lei în 2022

Grupul Carrefour înregistrează rezultate financiare remarcabile în România pentru anul 2022.

Cele patru entități juridice care reprezintă brandul Carrefour pe piața românească au raportat un profit net de aproximativ 330 de milioane de lei și o cifră de afaceri totală de peste 11,4 miliarde de lei pentru anul trecut.

Potrivit datelor financiare ale retailerului, în 2022, doar compania Carrefour România a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 10,4 miliarde de lei, fiind urmată în grup de Artima SA – Carrefour Market și Express, cu o cifră de afaceri de peste 2,4 miliarde de lei. În același timp, compania Columbus Operational – Carrefour Market și Express a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 miliarde de lei, iar Supeco Investment SRL, peste 751,7 milioane de lei.

Profitul net al companiei Carrefour România a fost de peste 314,1 milioane de lei anul trecut, în timp ce Aritma a înregistrat aproximativ 3,5 milioane de lei, Columbus Operational peste 17,4 milioane de lei, iar Supeco a încheiat anul fără profit.

Grupul Carrefour România a încheiat anul 2022 cu 402 magazine în toate formatele – hipermarket, market, express și discount. În cursul anului trecut, retailerul a deschis 46 de magazine, inclusiv patru magazine Supeco (discounter), trei Carrefour Market, 29 Carrefour Express și 10 magazine în regim de franciză. În plus, s-a extins și în mediul digital prin intermediul partenerilor Bringo și Glovo România.

La nivel de grup, piața din România a menținut o dinamică pozitivă în 2022 față de 2021, înregistrând o creștere de 9% în termeni comparabili (LFL), reprezentând a doua cea mai mare creștere a cifrei de afaceri la nivel european.

Sursă: Forbes

Editor: Daniel Goci


Comentariile sunt închise