Parteneriat nou între Auchan și Bringo
Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România a încheiat parteneriat cu Bringo, platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare la domiciliu. Utilizatorii Bringo pot astfel să comande de la Auchan peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare.
Produsele pe care utilizatorii le pot comanda prin platforma Bringo din magazinele fizice Auchan se încadrează în categoria produse alimentare precum fructe și legume proaspete, carne, lactate, produse de băcănie și patiserie, dar și produse non-alimentare, de la electrocasnice și articole de îngrijire a casei sau grădinii, până la hrană și produse pentru animalele de companie.
Clienții fideli Auchan care dețin card MyCLUB Auchan pot, în momentul când comandă prin aplicația Bringo, să îți conecteze cardul de fidelitate pentru a beneficia de ofertele de membru.
Momentan comenzile de la Auchan prin Bringo se fac din cele 8 hipermarketuri din București (Titan, Militari, Crângași, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady și Vitan), urmând pe viitor să fie adăugate toate hipermarketurile Auchan din țară.
Parteneriatul dintre cele două companii a rezultat din dorința de a veni în întâmpinarea consumatorilor și a noilor tendințe ale comportamentului de cumpărare. Practic, parteneriatul constă în câteva principii:
- -disponibilitatea unui număr tot mai mare de opțiuni privind magazinele de unde clienții își pot efectua cumpărăturile online, în funcție de necesități și proximitate;
- -accesul la mai multe magazine dintr-o singură aplicație;
- -diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele fizice;
- -mai multe opțiuni de livrare în funcție de preferințele clienților.
Accesul la o gamă mare de produse din proximitate este unul dintre cele mai mari beneficii ale parteneriatului, iar suplimentar utilizatorii beneficiază de personal shopper-ul care oferă asistență personalizată de-a lungul întregului traseu al comenzii.
Sursa: retail.ro
Editor: Irina Bogdan
Comentariile sunt închise