Sezamo: reduceri de până la 50% la produse pentru clienți cu nevoi alimentare speciale

Supermarketul online Sezamo a redus cu până la 50% prețurile pentru 32 de produse de bază din categoria Nutriție Specială, pentru a veni în sprijinul clienților care au nevoi alimentare specifice și a le oferi produse delicioase la un preț accesibil.

Reducerile sunt valabile până la Crăciun, includ produse din principalele subcategorii – fără zahăr, fără gluten și fără lactoză – și vor fi susținute de către Sezamo, fără a afecta financiar furnizorii.

Acțiunea Sezamo va ajuta clienții să economisească sume considerabile lunar, pe care supermarketul le va susține din fondurile proprii. Conform calculelor supermarketului, clienții vor economisi în medie 130 de lei pe lună în cazul produselor fără lactoză, 470 de lei pe lună în cazul produselor fără gluten și 360 de lei pe lună în cazul produselor fără zahăr & fără zahăr adăugat. Calculele sunt raportate la necesarul mediu lunar, împărțit pe subcategoriile de consum.

Clienții regăsesc în această categorie produse gustoase, disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la brandurile lor preferate precum Benjamissimo, Sunday Bites, Alnavit, Obio, Roobar sau Dukan.

Persoanele cu diete speciale nu au avut o viață ușoară, nici din punct de vedere al disponibilității produselor, nici din punct de vedere al costurilor acestor produse. Și apoi a apărut Sezamo. După feedbackul pozitiv primit ca urmare a lansării categoriei și a reducerilor prețurilor la nivelul produselor de masă, am decis să continuăm lupta pentru susținerea clienților și am schimbat din nou proactiv politica de prețuri. Nu există niciun motiv pentru care clienții noștri să plătească mai mult sau să se chinuie să aibă acces la produsele de care au nevoie”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.

Categoria Nutriție Specială a fost lansată la începutul lunii august, cu o ofertă de peste 1000 de produse, și include 7 subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic. În doar două luni, la cererea clienților, Sezamo a crescut sortimentația cu 10%, ajungând la peste 1100 de produse și estimează că până la finalul anului, va avea în ofertă peste 1500 de produse dedicate persoanelor cu nevoi alimentare speciale. Sezamo este primul supermarket online care le oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată.

Calitatea produselor și reducerile semnificative de preț făcute de către supermarket au determinat o crește instantă a vânzărilor pe categorie, 3,5 coșuri din 10 conținând cel puțin un produs dedicat persoanelor cu nevoi alimentare speciale. În topul preferințelor clienților se află produsele fără zahăr și fără zahăr adăugat, dar și cele fără gluten și fără lactoză. Top 5 favorite sunt băuturile răcoritoare fără zahăr, iaurt și lapte fără lactoză, pâinea proteică, iaurturile proteice și pâinea fără gluten.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecție fantastică de 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (14000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a ajuns la aproape 600 de milioane EUR în 2022.

Comentariile sunt închise