Profi extinde cumpărăturie online prin parteneriatul cu Tazz

Cu o creștere constantă a cumpărăturilor online pentru produse alimentare, Profi, unul dintre cei mai mari retaileri din România, a semnat un parteneriat strategic cu platforma de livrare Tazz.

Acest parteneriat își propune să ofere clienților o gamă extinsă de produse, de la alimente de bază până la produse congelate, băuturi alcoolice, non-alcoolice, produse de patiserie și articole pentru casă și grădină.

Prin intermediul colaborării, clienții au acum acces la livrarea la domiciliu a produselor din segmentul de coffee corner, care a avut succes atât în mediul offline, cât și online. Astfel, hotdog, hamburger, pizza, cafea și smoothie din gama „Oaie not” pot ajunge direct la ușa consumatorilor.

Cătălin Pavel, IT Digital&Data Director Profi, a subliniat că această extindere a serviciilor reprezintă un pas important pentru a satisface nevoile clienților și pentru a aduce mai mult confort în viața lor. Parteneriatul cu Tazz oferă utilizatorilor acces la 60 de magazine Profi din 14 localități din țară, facilitând astfel cumpărăturile pentru o gamă diversificată de produse.

CEO-ul Tazz, Alin Șerban, a evidențiat scopul comun al parteneriatului, și anume de a face viața utilizatorilor mai eficientă și confortabilă. Colaborarea se concentrează nu doar pe extinderea gamei de produse, ci și pe asigurarea unei livrări rapide și convenabile a acestora.

În plus, Profi are parteneriate și cu alte platforme de livrare, cum ar fi Glovo, acoperind astfel aproape 60 de localități și peste 5.000 de produse disponibile pentru livrare în mai puțin de 60 de minute.

Cu o prezență impresionantă în peste 820 de localități, Profi continuă să rămână un lider pe piața de retail din România. Recent, Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a anunțat achiziția rețelei Profi Rom Food, consolidându-și poziția și extinzându-și prezența pe piața românească. Achiziția este estimată să se încheie în 2024 și va duce la dublarea dimensiunii businessului Ahold Delhaize în România.

În contextul cifrelor impresionante, cumulând o cifră de afaceri de 20,37 miliarde de lei anul trecut, Profi și Mega Image devin o forță majoră pe piața locală, depășindu-l pe liderul actual, Lidl România.

 

Sursă: Revista Progresiv

Editor: Alexandra Băncilă


 

Comentariile sunt închise